Gå til innhold

Kjenner jeg blir fortvilet nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Størsten har tatt allergitest som kom tilbake positiv på alt. Det var jo ingen overraskelse det da. Guttungen er jo skikkelig plaga. Reagerer noe på bjørk, men nå som gresset er kommet så er han helt elendig selv med medisin. Han er skikkelig dårlig og sur og grinete. Samme hver sommer.

så jeg har jo time for å be om å få han skikkelig testet på et sykehus og hvor vi kan få veiliedning og finne en medisin som funker bedre på han. Samtidig så vil jeg ha han utredet for astma.

Men så er det alltid bare vikarer for fastlegen. Og alle kommer med forkskjellig info og jeg er mest forvirret til tider.

Føler vi stanger hodet i veggen mest.

Så kommer det skriftlige svaret på allergitesten i dag. Der står det at "alergitesten viser noe allergi mot....."

Hva faen skal det bety. Noe allergi? Ungen er jo dritdårlig jo. Nesten så han ikke kommer seg på skolen om dagene.

Vil det si at jeg antakelig ikke så lett får igjenom å få han inn til sykehuset for utredning? At vi har fått en dustelege?

Burde han ikke ha skrevet noe mer da?

Fikk skikkelig utfyllende brev da han ble teste for matallergi med utslag på alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...