Utålmodig venter i spenning Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Der er ei kjempe koselig dame som holder til på legekontoret ved nedre elvhavn. Husker ikke navnet hennes, men hun var grundig. Var kun invendig ul i uke 8, men godt å få bekreftet at det var liv:-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Har du noe telefonnr til d legekontoret?
♥Cutepia lykkelig♥ Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 jeg har termin i september, og jeg skal dra på ul i trondheim, men det er 3D ul. Men isåfaill så kan du ringe 73871470 og bestille deg time:) Jeg har time 30 juli:) Da får jeg vite kjønn og alt:D Gleder meg:D
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Det er Medicus det. De har ikke time før 20.august..så d gikk ikke.. men men, jeg får se når bebbin kommer om alt er bra.
prøvekluten+3små Skrevet 14. juni 2007 #6 Skrevet 14. juni 2007 det er jo en som heter brodtkorp v/solsiden en plass..han tar ul veit jeg,men det jeg ikke er helt sikker på er om han tar etter trettende uke jeg skal og forresten på medicus:o) 2.juli her...snart det jo:-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå