Gå til innhold

Jeg er ikke på listen lengre!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahah! ser jeg feil eller stemmer det at jeg IKKE er på noen av listene over mest aktive brukere? isåfall er jeg meget fornøyd med meg selv. Jeg er blitt tørrlagt fra ahengigheten min"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så flink du har vært. jeg derimot er på 3 plass... oi oi... hihi;)

Skrevet

Eg har blitt nummer ein! Wow, første gong eg har vore såå langt oppe på lista... Men så har eg jo sikkert skrive femti innlegg berre i dag ;)

Skrevet

Haha.. merker at det blir mye tid på bim om dage.. går liksom hjemme og ruger da.. og har bekkenløsning så er ikke så mye i aktivitet.. da blir det nettet da.. gidder ikke se såpeopera hele dagene heller, da snakker jeg heller med dere her inne da.

Skrevet

Hehe ja BIM er bedre enn Glamour... Men nå har jo jeg vært ganske opptatt i det siste da , med flytting og barnedåp på andre siden av landet og hjelpe svigers å sette opp fortelt på campingvognen og male hus og blablabla... og sole meg, bade og spise is =) så blir det drittvær blir det nok mer bimming...

Skrevet

Hvor får man sjekket dette??

Skrevet

Øverst på høyre side står det "Aktivitet nå". Trykk på innlegg....

Skrevet

Hei Sauen. Jeg har lurt på hvor det ble av deg. Hvordan gikk flyttingen?

Skrevet

Å jøye meg, jeg er på 21. plass over de som har postet flest innlegg og 8. plass over de som har postet flest svar....sånn er det vel å være sykemeldt...er jo ikke så mye annet å ta seg til;o)

Skrevet

joda, flyttingen har gått helt strålende. leiligheten er helt nydelig og nå er det meste pakket ut (og kjøpt av det vi trengte). bare henge opp noe bilder og pakke opp noe sko og greier igjen nå =)

Skrevet

hihi,jaggu har ikke jeg kommet på igjen etter en liten fraværsperiode;o)

Skrevet

jeg klarer ikke og finne der det står aktiviteter nå jeg....er jeg blind eller...hehe..hvor går jeg inn for og sjekke dette....

link ????????

Skrevet

rett under der du kan logge deg ut :) Oppe til høyre :)

Står:

Aktivitet nå

Pålogget INNLEGG(24t)

Gjester Chattere

Trykk på innlegg :)

Skrevet

ja nå skjønnte jeg..men hvordan ser jeg hvordan jeg ligger an da ???

Skrevet

Trykket du deg inn på Mest aktive brukere?

D er kun topp 30 som ligger på listen, så hvis navnet ditt ikke er der, er ikke du blant de 30 mest aktive.... :)

Ble helt overrasket over å se mitt navn på postet flest svar listen, har jo nesten ikke bimmet i d siste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...