Gå til innhold

tror du jeg føder snart

Anbefalte innlegg

Skrevet

har skikkelig vondt nederst i magen,brennende menssmerter..hvis du skjønner hva jeg mener...er det rier?eller masrier?klarer ike og sove på siden mer,gjorde veldig vondt i natt når jeg snudde meg fra side til ryggmagen var skikkelig stram.noen her med erfaring?har termin i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyres ganske ut som mi natt, eg ventar på at det skal bli regelmessig. Men eg har i tillegg tegningsblødning (blodslim) og diaré - håper chiquitin vil vere presis og kome på dagen sin *hehe*

Lykke til!!

Skrevet

Kan jo være en begnnelse. Det må vel blli litt regelmessige tak før en kan si at fødselen har startet. Jeg har gått en uke med mensmurringer i magen og drag over ryggen og en mage som strammer seg veldig, men ingenting er regelmessig.

Skrevet

Eg har også hatt masse murringar no mot slutten av svangerskapet, men har ikkje hatt det i ryggen før i natt/dag. Men eg venter til det blir regelmessig før eg ringer føden, føler enno at eg har goood tid - det er jo ikkje SÅ vondt liksom ;)

Men ting er jo på gang - vi er nærare fødsel enn nokon gong før!! wohooo!

Skrevet

tosofo; tenk at nå er du så nærme målet!! heldiggrisen!

Tenkte på deg i dag, gledet meg til å komme på BIM for å se hvordan det stod til med deg. Skal se småtten kommer på termin vøtt. det ekke verst, i tilfelle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...