Gå til innhold

alle gode ting er tre....


Snuffen

Anbefalte innlegg

Da var det to streker igjen etter en MA og en OB.

 

Så nå håper jeg på en hurtig UL(skal til legen den 27).

 

Da jeg ikke har hatt noen ordentlig mens etter OB'en lurer jeg på hvor langt på vei jeg kan være, men føles som ca 4-5 uker....

Hadde noe spotting rundt 15-17 mai, og regner det som siste mens, så da blir termin rundt 21 februar...

 

Gleder oss, og håper det går bra dene gangen... heldigvis får vi tilbud om tidlig UL i og med at det ikke gikk de to andre gangene.

 

Lykke til alle sammen her ....

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vil bare ønske deg lykke til. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Jeg er også gravid igjen etter to SAer, så for meg håper jeg også at, alle gode ting er tre, gjelder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til tarante,

skal se vi er tjukke på nyttårsaften du.... dette klarer vi denne gangen...

 

Har du fått UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL på torsdag, men da var det for tidlig å se noe. Trodde det bare var en dårlig unskyldning fra gynekologen, som ikke turte å si at det egentlig ikke var noen baby der inne, men har lest her inne at det kan gå helt til uke 6 og 7 før man kan se noe... Skal tilbake på fredag, da er jeg 6+1 og håper at jeg får se et foster og kanskje et lite hjerte som slår.....

 

Jeg håper vi er VELDIG tjukke på nyttårsaften....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan komme meg ned å få tatt UL kjapt etter jeg har vært hos legen.Tørr liksom ikke helt glede meg enda, selv om alle tegnene er der. Venter liksom på at dem skal forsvinne,.

Har et sikkert tegn og det er kaffen... må ha det men det smaker ikke godt og det har jeg merket med alle graviditetene. Da vi mistet kom den gode smaken i kaffen tilbake.

 

Vi har en gutt på 3(i mai) og jeg blir 30 i år, så litt samme setting da. . morsomt...

 

Lykke til skal krysse fingrene for deg på fredag.

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...