Gå til innhold

Bevegelser langt ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke at det var sånn med snuppa... Hun sparket meg bare masse i ribbeina. Denne slasken jeg har i magen min har lagt seg med hode ned i bekkenet allerede ( er i uke 29 ) og beveger seg mye nedi der. Det er helt grusomt vondt innimellom.

Noen med erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke så mye erfaring men jeg har det likedan er i uke 39 og hodet er festet,, men jordmor sa i går når jeg var der at hodet antagelig hadde festet seg litt skjeft og at det kunne være derfor jeg kjente så mye nederst og egentlig overalt øverst i magen. Dette er ikke noe godt.

Ble vell ikke så mye klokere nå men:o)

Skrevet

Ikke så veldig mye klokere nei... hodet har ikke festet seg enda, han har bare lagt seg med hode ned i bekkenet. I går kveld var det så grusomt at jeg vurderte å ringe til jordmor. Jeg ringte legen i dag for å få forlenget sykemelding og har fått en time til fredag... Tenkte jeg skulle ta det opp da.

Skrevet

Har det akkurat som deg. Er også i uke 29, og den lille har ligget med hodet ned lenge nå. Ikke festet seg. Er veldig aktiv og "headbanger" ganske kraftig til tider. Sinnsykt vondt når han treffer enkelte steder, og blæra mi er en yndet boksesekk. Håper det blir roligere for oss begge to når de blir litt større, og plassen mindre. =)

Skrevet

Her er det også sånn at den lille har ligget med hodet ned siden uke 28 og det har värt veeeeldig vondt til tider.

Blären min tåler ikke mye mer for å si det sånn...

Kjennes extremt "tungt" og stikker mye nedi der..

Nå er jeg i uke 33 og noen ganger kjenner jeg bevegelser på sidene heeeelt nederst, kjennes som om han tafser på lårene mine nesten..

:)

Skrevet

Føles ut som noen sparker meg i lårene også. Og noen ganger når jeg tror jeg holder på å tisse i buksa kommer det bare en bitteliten dråpe. Etterpå går det 2 min og det samme skjer igjen. Kjennes ut som han ligger å knipser på blæra mi, og ler så han rister etterpå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...