MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 MEN IKKE FOR Å FØDE!!!! Desverre.... Skal besøke venninna mi som fødte i dag tidlig! Gleeeeder meg slik. Se på lille babyen! Håper babyskrikingen kan sette i gang noe da! Hehe... ... De sier jo at barnegråt kan gjøre noe med en gravid kropp!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 ÅÅÅÅ trodde du skulle føde nå jeg snuppa =( jaja, babyhormonene setter nok i gang fødselen får vi håpe. får håpe du slipper å reise derfra igjen da =)
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Håper det setter i gang da=) Og du ikke behøver å komme hjem uten at du har fått babyen din=) Kos deg da=)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 *hihi* setter meg i gangen og venter!!! Haha... kan ta sin tid det da!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Du kan ikkje skrive slike overskrifter må skjønne snuppa!! Satsar på at babisane på barselavdelinga får Even til å hoppe ut!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 ååååh, trodde du skulle føde=) har 2 venniner som begge har født samme dag som dem har vært på sykehuset for å ta prøver eller besøke andre, så det kan jo hend nurket ditt og blir skremt ut av å være der=)
oktoberjentene;) Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 nå skremte du meg også chicka hehe..... du har sikkert dratt nå ellers så må du hilse elvir@ så mye.... kos deg med å holde den lille jenta... misunnelig nå
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Da er jeg tilbake !!!! Så nydelig lita jente=) OG ikke minst! Jeg fikk nettopp kynnere, magevondt, hodepine, flimring og kvalm! Så nå legger jeg meg nedpå litt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå