Annie Bailey Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Vi fikk vite for snart 1 år siden at hunden vår har en tydelig bilyd på hjertet. Og skulle være oppmerksomme på spesielt hoste.. Nå syns jeg hunden vår stadig har hostet mye, men lurer litt på om det kanskje har blitt verre. Hvilke undersøkelser kan gjøres for å finne ut av dette. Dyrlegen vi bruker lytter bare med stetoskop og jeg syns kanskje det er litt lite.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei! Min hund har også bilyd på hjertet sitt, dyrlegen lyttet på han og sa at vi skulle følge med å om han begynnte å hoste, han regnet med at det ville han begynne med innen et halvt år... Nå er det også snart 1år siden han fikk denne diagnosen, (september) og ikke et eneste host har kommet fra han. MEN, det jeg skal frem til er, (har en virkelig flink dyrlege som fortalte meg masse om dette) og det er at, bilyd på hjertet gjør at hunden din får vann i lungene, (derav hosten) derfor må du gå å få han undersøkt igjen slik at han får de rette medesiner, så vil han leve lenge med denne hjertefeilen. Sådet er igrunn ikke verre, de tar en litt større undersøkelse på han (hvordan vet jeg ikke) så får han noen piller, vanndrivende eller noe tror jeg,så slutter hostinga. Håper det går bra med bisken din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå