SOMMER :) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Ble plutselig litt usikker her... :-) Jeg har et høyrisiko svangerskap. Utgangspunktet er høyt blodtrykk. Jeg får medisiner som kontrollerer det bra. På siste kontroll (fredag) var blodtrykket 120/70. Det er jo bra! Jeg hadde 2+ proteiner, så dette hadde steget. Hadde litt på ødem, men ikke mye. I går hovnet plutselig beina mine opp til store tømmerstokker. Jeg klarte ikke stå på de slik helt plutselig. Fingrene var også hovne. I dag er det litt bedre, men kan ikke stå lenge av gangen før beina hovner opp igjen. Er det noen grunn til å ringe jordmor? Jeg vil helst ikke ringe, liker ikke å mase. Neste kontroll er på mandag. Hva ville dere gjort??
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Skader vel ikke ringe. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite !!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg ville ringt jordmor, siden du har en tendens til å hovne mer opp nå. Du vil føle deg tryggere når du har snakket med henne. Husk at hun får betalt for å snakke med deg på telefon, det er jobben hennes. Og de er der for oss Lykke til!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Er du i tvil om du bør ringe, er det egentlig et tegn på at du bør ringe! Siden det er et høyrisikosv.skap ring med engang.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 siden du har 2+ på protein også så ville jeg ha ringt..det er jo tegn på svangerskapsforgifting sammen men veskeopphop. jeg hadde det sist,men ikke høyt blodtrykk,så blodtrykket kan være fint når du har svangerskapsforgifting også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå