Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hei, jeg og sambo fikk brått lyst på kebab, der de selger den har vi spist masse før, og de er kjempe populære.. men, er det farlig nå som jeg er gravid??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 hehe... det får jeg ikke håpe, for jeg har spist kebab flere ganger. Går nok kjempefint det :-)
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 d er jo vanlig kjøtt så d skulle ikke være farlig i norge iallefall:-)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Nam nam.. nå gleder jeg meg
Minigull07/11 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Heldiggris! Jeg vil også ha... Sukk.. I Bergen har de bare vond kebab! Er fra Lillestrøm, der har de verdens beste, utenom Bislet Kebab... Mmmmmmmmmmmmm... Skal hjem på ferie på mandag! Da blir det kebab på meg også!! (lysten er på høyt nivå når man ikke får tak i en ting)
Tpop Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ikke regning på hvor mang kebab jeg har spist, hatt litt dilla på det og pizza og taco:)
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 MINIGULL: facil har god kebab i bergen (den rett utenfor kinoen) pluss ikke glem DANIELS kebab...mmmmmmmmmmmmverdens beste
Minigull07/11 Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Haha.. Har en samboer som har dilla på Kebab... Så jeg har smakt alle de "gode" i Bergen... Er rett og slett ikke min smak ("lammesteik i lefse med for mye saus").. Har du en gang smakt Minutten finnes det ingen annen! hihi.. Samboeren min sverger til Ali Baba og Marken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå