Gå til innhold

Hurra! Alt var bra på ultralyd!


Erisa*

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært til ul og sett min lille spire på 19 mm med hjerte som slo, hender og føtter og hode... Helt utrolig altså! Så nå kan jeg puste litt lettere, det er nemlig 95% sjanse for at alt går bra nå. Hurra!

 

Har vært litt bekymra siden jeg hadde SA sist, og den siste uka har jeg plaget meg selv med tanker om MA (selv om det ikke høres realistisk ut, mtp kvalme og andre symptomer..), men nå vet jeg at babyen min lever:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Det er jo veldig naturlig at man får litt rare tanker inni mellom..! Vi kjenner jo ikke at det er noen der inne, ingen spark, hjertelyd, ikke stor mage...bare litt kvalme/ømme bryster osv!! Jeg gleder meg også veldig til UL, tror det blir en lettelse å faktisk se noe der!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!

Var på ul mandag selv, hadde også en spire på 1,9cm som beveget armer og bein :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer !!

kjempeartig å få sett de, phuh.. utrolig at hjertene deres banker så fort synes jeg ;o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner din store glede her ja!! Har nemlig vært på UL i dag selv, pga småblødninger det siste døgnet. Men alt var bra!! Hjertet slo som bare det, og det var en veldig aktiv liten krabat der inne!! :) På hele 41 mm ;)

Men helt nydelig!!!

Er 10+5 i dag, JM trodde 11+3, pga str. Men kan også være fordi h*n ligner på pappaen sin, som er lang! Ååå, så stolt han ble da:)

Kjempegodt for sambo å se dette, nå føler han seg mer som en del av svangerskapet, han har jo sett babyen sin:)

Livet er herlig i dag, aldri har regnet brydd meg mindre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så flott! Det hørtes herlig ut!

 

Mannen min er også kjempefornøyd. Han var ikke med i går fordi han jobba, men når han fikk se bildet jeg hadde med meg ble han så glad. Han gikk rundt og smilte i hele går, og stryker meg ofte over magen. *sukk* jeg blir så glad i han da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Good news, Erisa:-) Jeg har også vært på tidlig ul pga ma forrige gang, var så deilig å se knøttets hjerte "blinke" på skjermen. Jeg skal hyppig på kontroller fremover, og gleder meg til å se den utvikle seg. Sist så den bare ut som ei reke;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt han er:) Ekstra pluss i boka da ja;)

De er nok sprekkferdige av stolthet de kommende pappaene tenker jeg:)

Tipper han gjør alt for å bli med på neste UL dere skal på!! Koselig å høre sånne glade historier syns jeg, ikke bare triste MA/SA.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Erisa! Vi har nesten helt lik historie med tanke på graviditetene, så det er utrolig beroligende å lese at det går så bra med deg. Jeg vet jo at det ikke egentlig gir meg noen garanti når det går bra med deg, men jeg er litt irrasjonell med dette fremdeles. Jeg skal ha ultralyd på mandag, og håper vi også får se at hjertet slår der inne.

Så koselig at mannen din er så søt med bumpen din og deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å se at dere blir litt beroliget av at det går bra med meg:) Det er litt viktig at vi legger ut sånne glade innlegg også, ellers kan man jo tro at alle aborterer:)

 

I dag har jeg en uke igjen til eksamen, og det er så vanskelig å lese! Kvalmen hjelper ikke akkurat heller... Sukk..

 

Skal bli godt med ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra at ul gikk bra!

Jeg var hos legen i dag - hun beregnet min termin til 31.12.2007

Hehe... Typisk meg at jeg skal føde på nyttårsaften!

 

I min familie er det vanlig å gå noen uker over tiden, så jeg regner nok med at barnet blir født i januar en gang....

Noe som også er bra er at jeg er i uke 12 så nå begynner jo jeg å bli på den "sikkre siden".

Jeg får ikke noe ul før i beynnelsen av august - om jeg ikke bestiller en privat da.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fantastisk å høre om opplevelsene deres!!! Gleder meg veldig til jeg kan stille med det samme. Har enda ikke hørt el sett noe til lille reka vår.

 

Er det noen som har tips til hvor jeg bør gå/hvem jeg bør snakke med for å kunne få høre hjertelyd eller få en ultralyd?? Er i 10. uke nå, og lengter så veldig etter å vite om den lille er i live.

 

Sukk. Kan noen hjelpe?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Life is a gift!

 

Snakk med legen din...han kan henvende deg til ultralyd..da koste det ingenting.

Privat ultralyd uten henvisning koste 900 kr her i stavanger ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...