Marolla Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg sliter ikke med hyppige dobesøk hvor ingenting kommer, men sliter med å få ut det som skal ut når jeg går på do. Må gjerne vente lenge før det kommer noe og det tar lang tid før jeg blir ferdig, og det blir bare verre og verre for hver dag.. Er det flere som har det slik? noen tips?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det er nok fordi baby presser sånn der nede. Har det av og til sånn. Gjerne når jeg er stressa, tror det kommer av at jeg ikke klarer slappe helt av. Mitt tips er å bøye deg fram når du skal tisse, det skal hjelpe å tømme blæra helt. Pust rolig med magen og slapp av. Kanskje det hjelper !?
Marolla Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Det er bare så fryktelig ubehagelig å være SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tissatrengt, men ikke få det ut
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Huff ja, eg veit korleis du har det. Men for meg hjelp det ikkje å lene meg framover, det er jo berre vondt. Eg må berre sitte der til det kjem, kanskje bevege meg litt frå side til side...
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 jeg har også sånn, føles som det er noe som sitter fast inni urinrøret så tisset tar lang tid for det må komme seg forbi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå