Gå til innhold

Hvis vannet går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hodet har festet seg så vil det jo bare komme litt om gangen...det eg lurer på e om det kommer litt sånn hist og her. At det kan gå laaaaangt tid fra den ene sildringen/strålen til neste...eller vil det renne jevnlig?

Og det e vel ikke krise om vannet går så lenge hodet e festet? Da kan man vel egentlig bare gå å vente på riene, eller skal man ringe føden da også?

Har aldri startet naturlig før så e helt grønn på dette området hehe:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet? :)

Skrevet

Ring føden uansett når vatnet går! Men du får sikkert vere heime og vente på riene viss hovudet er festa.

Skrevet

dette lurer jeg også på... sist gikk vannet mitt i det plask!!!! hodet var ikke festet.. men hvordan skjer ting om hodet er festet egentlig?? mmmm

Skrevet

Dette er kopiert fra en artikkel:

Fostervannet går

Noen ganger kan fødselen starte med at fostervannet går. Det går rett og slett hull i fosterhinnen som barnet ligger i. Enkelte ganger fosser vannet ut, og ingen er i tvil om hva som skjer. Andre ganger skjer det mer dråpevis, og kvinnen merker bare at trusen blir våt. Normal mengde fostervann er 1–1,5 liter, og det dannes stadig nytt, også under fødselen. Fostervannet er blakt (uklart) i fargen, av og til med små hvite flak, og det lukter litt vammelt eller søtt.

Skrevet

ja dette vet man jo egentlig... men det kommer bare litt og litt om hodet er festet eller har det ingenting å si?? Har hørt at hodet fungerer som en propp om det er festet.. dermed kommer det bare litt og litt...

Skrevet

Takk for svar:) E veldig usikker på om det kanskje lekker.. får vente å se det an litt før eg ringer:) Håper jo at det skjer noe nå da selv om det e 2 uker til termin hehe:P

Skrevet

ta på deg en mørk truse... da vil du se om det er utflod eller ikke.. utfloden blir hvit i trusa etterhvert.. forblir det bare som en våt flekk så spørs det nok om noe er på gang ja.. krysser fingrene for deg. sett igang med husvask.. det kan få fortgang i sakene.

Skrevet

prøve å samle det opp? Det skal lukte litt søtlig av det.. I bindet kan du jo se om det ikke er en anelse rosa også?

Skrevet

Hmmm, kanskje det ja:)

Hihi samle det opp...det var og en måte å si det på...så for meg at eg skulle stå klar med et tomt syltetøyglass nå:P

Tror eg skal gå å ta på meg et bind nå i første omgang, siden de mørke trusene eg har e string og ikke gode å ha på nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...