Gå til innhold

Så der var diskusjoner om Ahus, se her da

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud er det mulig....

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Samme med nunne fra Bim. Hun fødte på badet på ahus. Hehe sjokkerer meg ingenting lenger det sykehuset

Skrevet

Glad jeg ikke fødte der ja. Har hør masse rart om Ahus både her inne og på bim.. Rart at det går ann! Virker jo som om alle rare leger og jordmødre er samlet på en plass jo!

Skrevet

er ikke det eneste sjukehuset det har skjedd rare ting på.. på konsvinger som "alle" er så fornøyd med og "alle" vil dra, har det samme skjedd med ei venninne av meg.. hun blei sendt hjem (var 2.gangs) selv om hun ikke ville selv, og rett etter at hun kom hjem fødte hun på badet hjemme..

Skrevet

Vel, om du leser den debatten vi hadde så var det mange som sa at de hadde bare bra ting å si om Ahus.. Herregud. Klart feil skjer, det gjør det overalt..

Skrevet

Sånne feil skjer over alt! Ahus er et av landets største sykehus så det er klart at man vil høre flere klager fra et stort sykehus enn et lite. Som sagt i den andre tråden så var jeg SUPER fornøyd med min fødsel på ahus! Jordmoren var en engel og jeg følte meg trygg hele tiden selvom det var babyboom og veldig travelt den natten jeg fødte. Den jeg var misfornøyd med var barsel avdelingen, det var ALTFOR mange på et rom og veldig bråkete (jeg fødte i april, altså alle fellesferie barna) Dette vet de jo at er et problem, derfor bygger de nå det nye sykehuset hvor det er nesten kun enerom på barsel OG pasienthotell i tillegg.. Tror det nye sykehuset komemr til å bli supert og jeg gleder meg til å føde på ahus en gang til :) kanskje jeg er heldig å får samme jm også..

Skrevet

jeg har ikke ett negativt ord om ahus, så jeg tror det kommer veldig an på og så handler det vel litt om flaks/uflaks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...