Gå til innhold

Hvor lang tid har dere brukt på og planlegge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben sier om vi skal gifte oss vil han gjøre det til høsten(september i år) Har alltid drømt om hvordan jeg vil ha det men tror ikke jeg rekker det til da. Hvor lang tid har dere brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo litt ventetid og høysesong med tanke på brudekjolen der kan tiden bli knap om du har tenkt å kose deg med å finne den. men det meste annet går jo greit leie av lokaler kan fort bli vankelig om det er opptatt.

men på et par dager er ofte de aller viktigste avgjørelsene tatt og ordnet. stresset kommer jo i grunnen siste mnden. men jeg ville likevel ønsket å hvertfall ha et halvt år på meg om jeg var deg da.

Skrevet

Har foreløpig bare hatt 1 uke å planlegge på - vi gifter oss om 4 uker!! Bestemte dette for bare 1 uke siden... =)

Lykke til =)

Skrevet

Hadde ca 7 mnd, og det var mer enn nok av tid. Brudekjolen var den letteste tingen. Mesteparten av planleggingen ble gjort de siste måndene. Program og div siste 2 ukene. Hadde en uke ferie før bryllupet, og da ble mye gjort. Hvis du begynner nå, så bør det gå greit. Du har jo 3 mnd på deg.

Skrevet

Vi bestemte oss 3 mnd før vi og det går heeelt fint:D Har bare igjen å kjøpe mat og drikke og undertøy til meg.. Det viktigste du må gjøre da som ble det største problemet var faktisk fotograf! Så vi må ta bilde før vielsen! Kunne fått etter men han var så innmari dyr! Ikke hadde jeg hørt om han heller:D Og kjole kan det ta tid å bestille hvis du må ha den sydd til:) Men å gifte seg i sept går sikkert fint:D

Skrevet

April begynte planleggingen, i starten av sept står bryllupet. Altså 6 mnd. MEN, nå har vi egentlig ikke gjort stort på ett par mnd, så jeg er helt sikker på at du rekker det.

Første du må sjekke er ledig kirke og lokale. Har du det i boks kan du planlegge videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...