Gå til innhold

Vasker dere gulvene, støvsuger eller begge deler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det blir renere med å støvsuge jeg.. Så vasker jeg gulvene sånn innimellom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Støvsuger ofte, vasker sjeldent.

Skrevet

Begge deler.. støvsuger gulvet annenhver dag (har hund) og vasker det i tillegg 1 gang i uken.

Skrevet

Støvsuger annenhver dag, vasker når det trengs. Badet tar jeg en gang i uken seff. :o)

Skrevet

"støvsuger ofte, vasker når det trengs"- her også...

Skrevet

Støvsuger ofte, vasker en gang i uken.

Skrevet

Kommer an på hvor aggresiv hybelkaninene er. Noen ganger må nok begge deler til ja....

Skrevet

samme som gemini77, og av samme grunn. Blir sprø av alt hundehåret. :s

Skrevet

Vasker bad og kjøkken, støvsuger de andre romma. (Vasker hvis det blir søl/flekker selvfølgelig!)

Skrevet

Støvsuger ca 2 ganger i uka.. vasker en.. Greit å få vekk litt smuler o.l før man skal vaske også da :)

Skrevet

støvsuger hver dag, og vasker de 2 gang i uka ;)

Skrevet

Støvsuging ca annen hver dag og vasking hver til annen hver uke.

Skrevet

støvsuger hver dag..hun søler mye på kjøkkengulvet osv..når hun øvespiser selv..:) da slipper enn å trøkke med seg matbiter rundt i huset.vasker huset hver fredag når hun er hos svigers fra 4-8.ok ordning det.da tar vi gulvene..bad osv.ellers i ukedagene blir det self en raskomgang med kluten om vi søler noe.

Skrevet

Tørker støv, støvsuger og vasker gulv hver torsdag. Også blir det gjerne ett par runder til med støvsugeren i løpet av uka. Vi har perserkatt og de røyter..........

Skrevet

Ingen av delene. Jeg mopper med støvmopp. Så vasker vi en gang hvert skuddår kanskje :-) Men mopper eller støvsuger alltid før jeg vasker, ellers blir det ikke rent av vaskinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...