Gå til innhold

Jeg er så sliten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt utmattet jeg. Greier ikke å fungere mere. Barna våkner hver natt 3-4 ganger.

Jeg er helt på enden av det jeg greier med. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg har mistet oversikten over ting hjemme, strekker ikke til og samtidig ser jeg meg selv i speilet HERREGUD er det mulig å se så fæl ut???

Ikke bruker jeg sminke mere, har aldri tid til å pusse neglene, legger meg først kl.2300 når alt er ferdig og klart til neste dag.

Gud så glad jeg hadde vært om jeg hadde fått meg litt fritid.

Flere som har det slik? Jeg tror nesten jeg er på tur å dø fra alt og alle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk det varmet. Ikke at jeg frydet meg over at andre har det like jævlig, men å vite at jeg ikke er alene.

Skrevet

Det hørtes ikke kjekt ut. Er du alene med barna? Hvis ikke må du fortelle dette til partneren din. Det å få sove lite og oppstykket er ikke bra i lengden. Kanskje dere kan ha en slags vaktordning som gjør at minst en av dere kan sove hele netter? Det er slitsomt å ha barn, spesielt hvis du jobber og skal sjonglere jobb, barnehage, husarbeid og alt som hører med. Lykke til videre.

Skrevet

Jeg er alene med to barn som har astma, eksem og greier. Blir mye nattevåk og medisinering og sånt. Spess nå i pollesesongen.

Det er utrolig slitsomt til tider, men det går fordi jeg vet at gjør ikke jeg det så blir det ikke gjort i det hele tatt.

Når det står på som verst så tenker jeg slik at det er bare noen år... denna tida kommer aldri igjen! Slk overlever jeg :) Send meg pm så kan vi prate på msn :)

Skrevet

Samme situasjon som deg, HI. Bare at jeg i tillegg har en jobb.

Slitsomt å ha småbarn som ikke sover, og er aktive som bare det på dagen.

Jeg har lite overskudd til å ta meg av alle de daglige oppgavene også,så da flyter det rundt overalt. Men det blir bedre. En vakker dag våkner vi opp,og ungene er større. Sover hele natta,og trenger ikke så mye pass som før.

DA kan vi se oss i speilet igjen, og blomstre ;-)

Vi får trøste oss med det.

Skrevet

Ja, det er flere her som snart stuper...har 2 små under 2,5 år og mannen er ukependler og jobber hjemme på huset i helgene. I natt startet minsten hylinga kl 3.48 i natt og hadde flere runder før han endelig greide å vekke storesøster kl 6...mageknip, tenner, whatever...

Minsten er verdens største mammadalt, og hyler fra jeg er ute av syne til jeg kommer tilbake (alt fra 1 time til 1 døgn), så ingen vil passe han... =ingen fritid

Sutre sutre, trøtt som faen, ingen ork til trening, sminke eller husvask, i perioder er jeg så sliten at jeg nesten kreperer...men tross alt er unga er friske og glade, ja nesten da, nå må jeg gå å vaske sprutbæsjen til minsten...

Hold ut!

Skrevet

Tja....jeg er rimelig sliten og har vel til tider et underskudd på søvn selv for tida-. Men uansett så klarer jeg å sette av noen minutter hver dag til å stelle meg selv litt. Nesten på trass at jeg gjør det. Har du ikke en mann som hjelper til litt da? Jeg fikser meg tidlig på formiddagen når minsta sover, da tar jeg med meg 1 1/2åringen på badet og tapper vann i stampen hennes så hun kan kose seg med vann mens jeg tar en dusj og fikser meg. Bruker da en halvtime på å dusje og stelle meg litt så jeg i hvertfall SER sånn nogen lunde ut..framfor å se ut som det vraket jeg egentlig føler meg som til tider... Å fikse seg gjør underverker... GJør et forsøk...alt er mulig. Ta med sminken på kjøkkenet/stua...sett ungene med med klosser/gryter og visper...etc..så får du kansje det 5-10minuttet det tar å kline på seg litt makup...

Skrevet

Slik hadde jeg det for ikke så alt for lenge siden. Ting blir bedre. De gjør virkelig det. Har du sagt til de rundt deg hvordan du har det? Det gjorde ikke jeg før det var alt for sent, men da jeg gjorde det ble jeg helt overveldet over all hjelp jeg fikk! Det hjalp både fysisk og psykisk at de rundt meg ville hjelpe så mye som de gjorde. Det tok ikke lang tid før alt ble bedre!

Skrevet

Det der med balja var en jævla god idè. Det skal iallefall jeg prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...