Gå til innhold

Hvilke smokker er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo forskjellige typer.. latex, silikon osv. Hva er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte MAM latex på førstemann og er godt fornøyd.

Skrevet

Höres bra ut .. er nemlig det jeg har kjöpt :) hehe..

Skrevet

Har bare brukt silikon smokker, de kan jeg koke om igjen og om igjen.

Hadde noen i latex som rett og slett morknet.

Skrevet

Da får jeg kjöpe noen i silikon også da :)

Skrevet

en smokk er ikke alltid en smokk for de små heller, min første var kjempekresen på tuten på denne smokken, måtte kjøpe inn mange forskjellige og til slutt fant vi den rette tuten =)

trodde smokk var en smokk jeg hehe

Skrevet

Sant det. Avent smokken falt snuppa her for.

Skrevet

Her går det i silikon. Syns latex har en rar bismak når du får den i munnen, mens silikon er helt "smaksfri"... Vesla vår tok smokk veldig tidlig, og har i grunn tatt alle typer smokker hun har fått i munnen. Har ortodent smokk til henne nå, og den tok det noen dager før hun godtok, men nå smatter a på den som bare det:) Silikon ja..

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja. Silikon er klart best - materialet holder til evig tid - men kan tygges i stykker da, men det eldes ikke. Dessuten utelukker du faren for latex-allergi. Det er jo nice. Eneste dumme jeg kan komme på med silikon er at den ofte er litt hardere enn latexen.

Skrevet

Ortodent har kommet med noen som hindrer utvikling av bitt-feil.

(hvilket også reduserer risken for tannregulering senere), så vi satser på disse.

Skrevet

Jeg har latex-allergi selv, så jeg kommer IKKE til å putte latex i munnen på min baby. Så da blir det silikon. Og jeg tror jeg går for ORTODENT, som er bra for tennene.

Skrevet

Pjokken vil bare ha MAM smokkene. Har prøvd andre men de vil han ikke ta på engang..:-)

Skrevet

her går det i silikonsmokkene til obs..ba tror jeg de heter..har som mål å få de ut av munnen hans når lillesøster kommer da,men vi får se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...