ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Søsteren min fikk føre på sykehuset at denne skulle være så bra. Man mistet som regel blødningene av denne, og det er jo ikke å forakte =) Skal til 6-ukers kontroll neste uke og tenkte kanskje å sette inn den jeg også. Søsteren min har ikke fått satt den inn enda hun heller
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har satt inn den for noe uker sden (3-4 uker kanskje). Ikke noe blødninger eller bivirkninger så lenge.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Satte du den inn lenge etter fødsel da? For søsteren min fikk beskjed om å vente i minst 8 uker etter.
brumlemor Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 satt den inn ca 2 mnd etter fødselen, ingen blødninger eller bivirkninger. Fungerer alletiders. Har hatt den i ca 8 mnd nå.
Pappas fultreffer :) Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg fikk satt den inn på 6 ukers kontrollen min for 3 år siden, har ikke et eneste negativt ord og si om den Mistet mensen helt, og hadde ingen problemer med den i begynnelsen eller noe. Ingen bivirkninger heller
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 På min 6ukers kontroll hadde jeg og veldig lyst å sette inn hormonspiral. Men gynekologen anbefalte faktisk at folk prøvde minipillen først! Der var det nemlig samme hormonet i, og kostet svært lite i forhold. Er visst mange som ikke tåler hormonspiralen, og da er det litt kjipt å måtte "ta ut" 1200kroner igjen =) Tåler man zerasette, tåler man og levonova spiral
ღDidrikmamsenღ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 Så cerazette og levonova er nesten det samme da? For jeg måtte bare kutte ut cerazetten, gikk å småblødde slik at jeg trodde jeg skulle bli gal!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Jepp! Er i hvert fall det gynekologen min på sykehuset forklarte meg! Måtte også kutte ut pillene. Blødde som en idiot i nesten 6mnd Og da var det heller ingen vits å sette inn spiralen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå