Gå til innhold

Noen som har erfaring med Levonova spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsteren min fikk føre på sykehuset at denne skulle være så bra. Man mistet som regel blødningene av denne, og det er jo ikke å forakte =) Skal til 6-ukers kontroll neste uke og tenkte kanskje å sette inn den jeg også. Søsteren min har ikke fått satt den inn enda hun heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsideisi

Skrevet

Jeg har satt inn den for noe uker sden (3-4 uker kanskje). Ikke noe blødninger eller bivirkninger så lenge.

Skrevet

Satte du den inn lenge etter fødsel da? For søsteren min fikk beskjed om å vente i minst 8 uker etter.

Skrevet

satt den inn ca 2 mnd etter fødselen, ingen blødninger eller bivirkninger. Fungerer alletiders. Har hatt den i ca 8 mnd nå.

Skrevet

Jeg fikk satt den inn på 6 ukers kontrollen min for 3 år siden, har ikke et eneste negativt ord og si om den :) Mistet mensen helt, og hadde ingen problemer med den i begynnelsen eller noe. Ingen bivirkninger heller :)

Skrevet

På min 6ukers kontroll hadde jeg og veldig lyst å sette inn hormonspiral. Men gynekologen anbefalte faktisk at folk prøvde minipillen først! Der var det nemlig samme hormonet i, og kostet svært lite i forhold. Er visst mange som ikke tåler hormonspiralen, og da er det litt kjipt å måtte "ta ut" 1200kroner igjen =) Tåler man zerasette, tåler man og levonova spiral

Skrevet

Så cerazette og levonova er nesten det samme da? For jeg måtte bare kutte ut cerazetten, gikk å småblødde slik at jeg trodde jeg skulle bli gal!

Skrevet

Jepp! Er i hvert fall det gynekologen min på sykehuset forklarte meg!

Måtte også kutte ut pillene. Blødde som en idiot i nesten 6mnd :o Og da var det heller ingen vits å sette inn spiralen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...