Gå til innhold

Dere som har jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere masse sex den mnd hun ble laget?

Har en bok:

" unnfangelse, svangerskap og fødsel ",

der står det at man skal ha masse sex for da blir det flertall av jentesædceller som venter når egget kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den mnd storesøster ble unnfanget sov jeg hjemme fem netter..... Så med mindre sambo tusket med andre er svaret nei.

Med lillesøster så hadde vi en baby på 9 mnd som sov i senga med oss...

Skrevet

Jeg har alltid hatt masse sex og har 3 jenter..hehe:-)

Skrevet

Med nr 1 var vi rimelig nyforelsket og hadde sex deretter. ;o) Med nr 2 var vi ikke riktig så nyforelsket, og lite overskudd i tillegg, men spira satt på første egg etter pilleslutt og det ble ei jente sånn som førstemann.

Skrevet

Vi var veeeeldig nyforelsket så der har du vel svaret :) Men når hun ble laget hadde min kjære vært på ferie en uke, så kom han hjem i en dag og så jobbet han natt og dag en hel helg. Hadde vel sex 4-5 ganger den lørdagen hun ble laget hehe, bare for å ta igjen litt..

Skrevet

Hadde sex en eller to ganger den mnd jenta mi ble laget.

Skrevet

Hadde hvertfall sex dagen før eggløsning..

Skrevet

VI hadde lite sex i den perioden.

Skrevet

Mye sex da tulle 1 ble til. Da den lille tulla jeg har i magen nå ble til ble det ikke mye på meg men jammen meg var det ikke en liten en som festet seg =0)

Skrevet

ja

Skrevet

Hadde lite sex både da jenta og gutten vart laga...Har ikkje så stor tru på det der eg...

Skrevet

Vi hadde lite sex den måneden vi lagde jenta vår.

Skrevet

Her var det nok med en gang på to mnd.....vi så hverandre lite, men jente ble det.

Skrevet

Haha, kan vel kanskje stemmer her? Da datteren vår ble laget, så pulte vi hver dag. Da sønnen vår ble til hadde vi sex en gang annenhver uke...:P

• 2 uker senere...
Skrevet

Lite begge ganger. Har også hørt at det kan ha noe med når ift eggløsning man har sex - at jentesædcellene overlever lenger enn guttecellene - uten at jeg kan dokumentere akkurat den påstanden... Aner ikke når jeg hadde eggløsning ift sex - begge unnfangelsene kom som en overraskelse på oss for å si det sånn...

Skrevet

jente cellene lever lenger og gutte cellene er raskere..

Så skal man ha jente så ha sex før eggløsning

vil man ha gutt så ha sex når man har eller etter eggløsning..

Det stemmer stort sett, men seff er da noen unntak :D

• 4 uker senere...
Skrevet

hva med å være glad for de barna man får??

Skrevet

Gikk på Pergotime, så da hadde vi sex annenhver dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...