Liten gutt i magen<3 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Skikkelig menssmerter, vond rygg, bena er som tømmerstokker. Jeg orker ikke mer.VIL BARE HA DENNE UNGEN UT!!!!Men med min flaks så går jeg vel 2 uker over termin da...
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Uff, håper smertene er et tegn på at noe virkelig er i gang. Har hatt flere "anfall" med smerter selv og håpet at NÅ, men neida - Vi får krysse fingre og alt annet for at vi får se ungene våre snart! Lykke til:)
Mizz-Lene Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Uff.. Høres ikke bra ut. At det skal være så slitsomt å bære fram et barn. Har du lenge igjen?
Liten gutt i magen<3 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 12 dager... har hatt masse kynnere og mensvondt de siste 3 ukene, og fått beskjed om at jeg er moden, men hun vil bare ikke ut... Trives kanskje litt for godt:)
Mizz-Lene Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 De har det vel som regel veldig bra der inne:) Det er jo svært lite du får gjort annet enn å vente på at det skjer. Håper det setter igang når som helst. Masse lykke til;) Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå