Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 uff nå har jeg rota bort det innlegget med hva man skal/burde ha med. noen som kan hjelpe meg litt??
Nickoline med 2 jenter Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Her er min liste: Fødebag: Helsekort sportsdrikk/brus noe snacks (evt. mat til far) kamera og videokamera + ladere mobillader CD m/musikk tykke sokker halstabletter Barselbag (som kan ligge i bilen og hentes etter fødsel): joggebukser/evt. kortbukser maaange truser notisbok nattbind hentesett + babyteppe bodyer og sokker til baby klorehansker smokk gave til storesøster slipperser ammeinnlegg ammebh singlet/t-shorter albuesjell brystvortekrem sokker til meg Toalettsaker: lypsyl fuktighetskrem shampo + balsam deodorant intimsåpeservietter tannbørste til meg og sambo tannkrem dusjsåpe nesespray Tror ikke jeg har glemt noe nå. Etter erfaring fra forrige fødsel kommer jeg ikke til å trenge noe mer
*Silkeblomst* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Flott huskeliste!! Trodde jeg hadde husket på alt, men her er det jo mye jeg ikke har tenkt på. Tusen takk, kjære deg!!
Brenda med 2 ute Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 albuesjell vad er det? he he...litt ny jeg=)
Nickoline med 2 jenter Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Albueskjell er slike spisse skjell som ofte ligger i strandkanten. De er geniale å bruke på brystvortene i starten av ammingen, når det er sårt. Du legger de på under ammeinnlegget, da drypper det litt melk oppi de som smører brystvortene så de ikke blir vonde (eller mindre vonde). I tillegg blir ikke brystvortene trykket rett inntil ammeinnlegget. Jeg fikk sist gang på barsel, men tror jeg var heldig for det er ikke vanlig. Så nå har jeg kjøpt på apoteket, kokt de, og pakket dem klar i sykehusbagen For meg var de uunnærlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå