Gå til innhold

MÅ man ha egen sovevogn i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke bruke den vogna man har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det kan du sikkert. Må dra den frem og tilbake da (og risikere at den blir ødelagt)

Min sønn har bare sovet inne i barnehagen.

Skrevet

Man bruker den vognen man har. Noen velger å kjøpe en ekstra vogn slik at man slipper å dra på en vogn.

Skrevet

jeg vil jo helst unngå å kjøpe en ekstra vogn, å det er vel bare mi jente som skal sove i vogna vår! Vi bor rett atme barnehagen i samme gate, så det er ikke noe problem å ta den med hjem :P

Jenta mi sover aldi inne på dagen, bare ute i vogna, .

Skrevet

veit om ei som har vog i barnehagen Denne skulle hun bruke til neste barn og så sa til de som jobba der at de måtte behandle den pent.

En dag hu henta dattra si var hele vogna innklint i møkk,tilogmed oppe på kalesjen.

Og fikk vite at det var andre unger som hadde sovet der,og de hadde hatt den med på tur osv.

Selvfølgelig sa hun i fra at det godtok hun ikke osv.Er jo private eiendeler.

Skal jo ikke skje.

Men ble litt betenkt da,så vil ikke ha min nye vogn der.Kjøper heller brukt.

Skrevet

Nei når man tar med vogna i barnehagen så er det KUNN for at barnet som "hører til" vogna skal sove i den, om dem spør om dem kan ha den med på tur, så er det greit, men bare for at jenta mi skal sitte i den! jeg hadde ikke akseptert at dem bruker vogna til andre unger

selvfølgelig er det jo eldre unger der som leker ute i barnehagen, å da er det lett å søle osv, men ansatte i barnehagen må jo følle med at ingen er borti den å skitner den til osv, når det ligger et barn i den å sover

Skrevet

Vi har egen vogn i barnehagen. Men har ikke kjøpt ny må du tro!

Så lenge man kan legge ned ryggen, funker det jo bra!

Hva med noen du kan arve en gammel vogn av? Kjøpe en billig brukt en?

Sønnen min ligger i en 13år gammel simo vogn. Den ser ikke noe fin ut, men er behagelig å ligge i!

Skrevet

vinterkyss -

vi har ei vi har arva, men det er ikke seler i den, å vi har opplevd mange ganger at hun snur seg rundt å nesten detter ut av den.. så den tørr jeg ikke bruke

Skrevet

Man MÅ ikke ha egen vogn i bhg, nei, men det er jo kjekt å slippe å slå sammen og bære vogna inn og ut av bilen hver dag...

Vi får låne i bhg der jenta vår skal begynne. Spør de ansatte der, så kanskje de også låner ut :)

Skrevet

Vi har ei gammel vogn (kjøpt brukt på finn) i bhg. Dette er fordi det er tungvint å dra veslas vogn fram og tilbake hver dag. Hvis du mangler seler, kan du kjøpe separate seler i babybutikker!

Skrevet

Men du kan jo kjøpe løse seler for under en 100-lapp på f.eks cubus, og feste i den! Det har vi gjort!

Skrevet

hvordan fester man sånne seler da?

Skrevet

Vi har aldri hatt egen sovevogn i barnehagen!

I den første barnehagen måtte vi ta med vogna hjem hver dag siden de ikke ahdde noe sted å oppbevare den der.

I barnehage nr 2 hadde de eget vognskjul. Da hadde vi vogna der fra mandag til fredag og tok den med hjem i helgene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...