Gå til innhold

Dere som har jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere masse sex den mnd da hun ble laget?

Har en bok:

" Unnfangelse,svangerskap og fødsel ", der står det at man skal ha mye sex før EL for da blir det flertall av jentesædceller når egget kommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex kun 1 gang......

Skrevet

En gang uten kondom med angrepille innen 12 t = jente;)

Skrevet

Nesj. Da jeg oppdaget at jeg var gravid, var det ikke mange dagene å velge mellom akkurat;-)

Skrevet

Eh... det hørtes ut som en tvilsom teori...

Vel, jeg kan jo si at hos oss så hadde vi sex en eller to ganger ubeskyttet den sommeren jeg ble gravid med eldstejenta. Med mini vet jeg ikke, siden jeg ble gravid tre uker etter jeg tok ut spiralen og vi ikke var rukket å prøve å bli gravid en gang.

Skrevet

Hadde sex 2 hver dag fikk jente

Skrevet

1 gang hvor vi glapp og da satt hu gitt ,o)))

Skrevet

Da jeg fikk sønnen min var det bare en dag han kunne bli laget, og jeg aner ikke når den var i forhold til el.

Begge jentene min ble laget i sommerferien. Altså sex hver dag ;)

Skrevet

2 ganger med to dagers mellomrom

Skrevet

Det var på sensommeren, så ja: mye!

Skrevet

Bare 1 gang.. Så tror nok ikke den teorien stemmer 100 % ;P

Skrevet

Mye med guttene våre, og lite med jenta

Skrevet

Vel, hvor ofte man hadde sex skal vel ikke ha noe å si. Det trengs jo bare en gang for å bli gravid (sjangsen er riktignok større dersom man har sex ofte da). Det som har noe å si er når samleiet var i forhold til eggløsning. Har man sex før EL så er det størst sjangse for jente, og har man sex etter EL er det størst sjangse for gutt. Det er fordi guttesæden svæmmer fortere, men dør først. Jentene er mer seiglivet. Har du sex før el vil altså guttesæden dø når EL skjer, mens jentesæden enda lever, og har du sex etter El så kommer guttene først frem og befrukter egget. Men, det er jo ikke en regel akkurat. Statistisk sett er det størst sjangse på den måten.

Skrevet

vet ikke...ikke planlagt..men hadde vel sex 3-4 ganger i de dagene hun ble unnfanget?? vet ikke jeg, bryr meg ikke om slikt..tror ikke på det!

Hun kom iallfall velskapt og frisk...:-)))))))

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er nok slik som Ellie83 *Fikk tulle 06.01.07* sier. Jentecella lever lengst og kan derfor overleve til eggløsning om man har sex før eggløsningen.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...