SallyAnn Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg prøvekjørte en i går og lurer på å kjøpe den hvis jeg klarer å lure til noe finansiering. Bare lurer på noen har erfaring med bilen...?? Jeg har jo seriøst ikke peiling, men den var jo fin å se på da.... :-)
oktoberjentene;) Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Vi kjøpte den bilen i januar.. suuuuuper fornøyde ;o) kjempe god bil.. vi angrer hvertfall ikke...
SallyAnn Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja det var jo godt å høre. Den virka jo veldig bra og så var den ikke så enormt stor heller, jeg er så dårlig på å rygge... :-) Er så spent på om det går i orden!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Lykke til, SallyAnn! Moro med ny bil! Vi så på V50 vi også, men bestilte i går en ny Avensis. Hurra! Vi får den 2. juli, rett før ferien! Håper det går i orden og at du blir fornøyd, den er kjempefin!
ennaH Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har forgjengeren, V40, som er bittelitt mindre i bagasjerommet. Jeg syntes også den var stor i starten, men det har jeg vent meg til. Jeg ELSKER den bilen. Det eneste aberet, slik jeg ser det, er at det er god plass til en familie med ett barn. Men når nestemann kommer, mistenker jeg at vi får knapp bagasjeplass.
SallyAnn Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2007 Hehe, ja jeg har jo en sønn på 8 år fra før og optimist som jeg er kjøpte jeg min første bil i fjor sommer - en audi A3. Det er ikke store saken, men jeg tenkte at siden vi hadde klart oss alle disse årene uten bil så gikk det nok ihvertfall fint med en liten bil....men det ble i minste laget ja, ihvertfall nå når babyen kommer. Sitter å venter på å høre om det går i orden med lån, holder på å krepere av spenning....
oktober16 Skrevet 14. juni 2007 #7 Skrevet 14. juni 2007 Vi kjøpte ny i fjor. Greit til et barn, men lite plass. Styrete med emmaljungavogn. Ved barn nr. to blir nok denne byttet ut. Synes den er for trang.
SallyAnn Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Jippi! Det går i orden. Får den på onsdag så da kan vi kjøre på ferie med den. :-) Lykke til med ny bil dere og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå