Gå til innhold

Noen har har migrene her?

Anbefalte innlegg

Gjest celine-v
Skrevet

Hvordan kjennes det ut med migreneanfall i forhold til "vanlig" hodepine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Sinnsykt mye vondere enn hodepine ihvertfall!

Skrevet

har migrene ner jeg har stressadt veldig mye i flere dager, å då kjennes det ut som noen står og slår med en diger hammare midt i pannan, å jeg grejar ikke røre på huvudet før da blir det bare verre, lys må jeg bare slå av før det gjøe det bare verre å...

så di dager jeg har migrene så ligger jeg nesten hela dagen i sengen med alle lys av og førsøker sove bort det...

Skrevet

14 ganger verre- minst! Ikke klarer jeg lys, ikke lyder, sjelden jeg greier å komme meg ut av senga. Ikke noe som hjelper heller, annet enn å ta tiden til hjelp.

Gjest celine-v
Skrevet

Aner ikke om det er det da, men lurer bare så på hva som feiler meg i dag. Er nok ikke migrene, for etter noen timer nå med søvn og paracet er det litt bedre. Men en times tid etter jeg stod opp i dag så begynte det å "flerre" foran øynene mine liksom...masse småprikker som forstyrret synet mitt, særlig på det ene øyet, hadde nesten ikke sidesyn. La meg ned litt og det gikk over etter 10-15 min. Følte meg helt fin i kroppen mens dette stod på, men da synet var bra igjen så fikkjeg sinnsykt vondt i hodet, på en helt annen måte enn ellers. Det satt særlig rundt øyet, inni kroken mellom neserota og øyebrynet liksom. Og jeg følte meg uvel og kvalm io blant i resten av kroppen. Orka så vidt å kjøre sønnen min i barnehagen, og var nok ikke særlig trygg i trafikken på vei til jobb.. Dro hjem fra jobb etter et kvarter, for orka nesten ikke snakke med noen en gang. Og var ektra vondt med sollys..

Skrevet

Det kan høres ut som migrene... om enn kanskje et mildt anfall.

Skrevet

Det er bare ille. Kjennes ut som noen stikker kniver inn i øyet mitt, gjør dritvondt å bevege hodet. Lys får meg til å kaste opp. Auuuu. :(

Skrevet

Som de andre sier her, det er sykt vondt. Hamrer i hodet, og ingenting hjelper av vanlig smertestillende, kun migrenemedisin. Lammende vondt rett og slett, greier ikke gjøre noe enn å ha vondt.

Skrevet

Klarer ikke se det som er rett foran meg pga svarte flekker. Vondt i hodet på høyre side, over øye, kaster opp, ekstremt følsom før lyd og lys.

Skrevet

Hos meg er symptomene alltid de samme ved migrene. Får vannvittig hodepine, som legger seg over venstre side. Får også synsforstyrrelser når anfallet står på. Noen gang topper det seg sånn at jeg kaster opp, men da letter gjerne trykket litt etterpå. Og så må jeg bare ha det mørkt og kalt, og sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...