Gå til innhold

Årrrh, nå er jeg furt.. he he..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kællen nekter å bo i område hvor elevene hans bor?? Skjønner ikke hvorfor det kan ha noe betydning... Jeg har forelsket meg i et hus, og megleren sa t.o.m i går at det var muligheter for å lage leilighet der, men han nekter plent.. Det eselet:-p

Vi har vært på husjakt så lenge at jeg gir opp snart.. Passer min personlighet dårlig å vente så lenge, he he....

Tok det lang tid før dere fant boligen dere? Og var dere kresne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner han litt, men ikke nok til å la drømmehuset passere... Jeg er heller ikke av de mest tålmodige på sånne ting (for å si det mildt) =)

Vi fant hus ganske raskt. Var i 2003.

Skrevet

Så irriterende da! Mannfolk altså! ;o)

Vi brukte vel 5-6 mnd på å finne vår første, selveide bolig, var på minst 100 visninger, drittlei da ja! Bolig nr 2 brukte vi like lang tid på å finne, men egentlig er vi ikke i mål enda, dette er bare midlertidig mens vi venter på tomt. Men det får vi ikke før til neste år. Kjipt å vente ja!

Lykke til med boligjakten! :o)

Vi var forresten ganske kresne ja..

Skrevet

Vi leita i 2 år. Men det var mye fordi den gangen var husene billige og det var lite hus på markedet i tillegg til at folk bød over seg for å få hus. Da kunne et hus her gå 2-300 000 over takst, mens de i dag selges for det samme under takst.

Vi var til slutt heldige å få et hus til 30 000 under takst før første budrunde var satt (selger hadde det travelt med å bli kvitt huset).

Skrevet

Nei, så kjipt da, Tonje:o( Er sikkert ikke noe gøy å være på husjakt...vi fant huset vårt litt sånn tilfeldig egentlig. Hadde nesten nettopp flyttet i kjellerleiligheten til samboers søster for å være klar om drømmehuset/tomten dukket opp....så annonsen på dette og tenkte at det ikke var helt det vi så etter, men vi kunne jo ta en titt...så falt vi helt for det og kjøpte det:o) Kresne er vi begge to...;o) Trives veldig godt da, men nå skal vi jo i gang å bygge, så da må vi selge...

Lykke til i husjakten da! :o)))

Skrevet

Kanskje han er redd de skal oppdage hans sanne jeg... *Moooaahhhaha* :o))

Hadde vært koselig med noen elever som hadde passet på gullet innemellom da sier jeg, he he..

Ja, det er det med tålmodigheten, den er i ferd med å slå sprekker:-p

Skrevet

Andre huset vi kikket på kjøpte vi, men er midlertidige, ikke her vi skal bo for alltid. Begge to lengter "hemmat" selv om det bare er 3-5 mil unna.

Skrevet

Takk, ja det er håp da skjønner jeg:o))

Her er vi kresne på hver vår måte tror jeg...hi hi...

Jeg får stålsette meg litt til da vel.. hrmf hrmf... :-)

*Åhh, drømmer sånn om hus med hage og veranda.....*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...