Gå til innhold

Scotland

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi,

my husband is from scotland

Skrevet

My samboer as well. Er du norsk?

Skrevet

HEI MIN KJÆRESTE ER FRA SCOTLAND FRA INVEERNESS OG DIN MANN? VI BOR I NORGE NO

Skrevet

He is from the Borders

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann, bur du i scotland? har vore der mange gangar, i området litt sør for edinburgh. Trivs veldig godt i der og har endel kjentfolk etter kvart.....har ikkje vore der på ei stund no, men det er snart på tide, vesla har ikkje vore der enda, så eg må snart ta ho med!

Skrevet

Nei, vi bor i Norge. jeg kunne godt tenke meg å flytte tilbake men det vil ikke samboer. Han synes Norge er best....

• 4 uker senere...
Skrevet

hei,

ja mannen min er fra skottland og jeg er egentlig dansk men har bodd her saa lenge at jeg vel er like norsk som dansk:)

• 3 måneder senere...
Skrevet

jeg er skotsk :o) kommer fra Edinburgh .

ser at dette er skrevet for leeenge siden men tenkte jeg skulle skrive svar alikevel :OD

• 9 måneder senere...
Skrevet

Hi,

My names Clare, FROM GLASGOW, I have a 20mth year old boy and an NZ partner. I live just outside Olso and I'm looking to make friends with some english speakers, although I am taking up Norweigian classes soon.

Get in touch if your interested

Skrevet

Hi,

My names Clare, FROM GLASGOW, I have a 20mth year old boy and an NZ partner. I live just outside Olso and I'm looking to make friends with some english speakers, although I am taking up Norweigian classes soon.

Skrevet

Hi,

Skrevet

Noen i Kristiansandsområdet?

Min samboer er fra Skottland, hadde vært morro å treffe noen i nærheten!

• 4 uker senere...
Skrevet

Babyboyb: Mona er det deg??

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja tenk det er det Susanne...

Lille nysgjerrige svigerinne:o) Hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...