mory Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 HEI MIN KJÆRESTE ER FRA SCOTLAND FRA INVEERNESS OG DIN MANN? VI BOR I NORGE NO
Natteravnen* Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Heisann, bur du i scotland? har vore der mange gangar, i området litt sør for edinburgh. Trivs veldig godt i der og har endel kjentfolk etter kvart.....har ikkje vore der på ei stund no, men det er snart på tide, vesla har ikkje vore der enda, så eg må snart ta ho med!
gingerangel Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2007 Nei, vi bor i Norge. jeg kunne godt tenke meg å flytte tilbake men det vil ikke samboer. Han synes Norge er best....
mimmitiltre Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 hei, ja mannen min er fra skottland og jeg er egentlig dansk men har bodd her saa lenge at jeg vel er like norsk som dansk:)
goldielocks Skrevet 10. november 2007 #9 Skrevet 10. november 2007 jeg er skotsk ) kommer fra Edinburgh . ser at dette er skrevet for leeenge siden men tenkte jeg skulle skrive svar alikevel :OD
clarebear Skrevet 21. august 2008 #10 Skrevet 21. august 2008 Hi, My names Clare, FROM GLASGOW, I have a 20mth year old boy and an NZ partner. I live just outside Olso and I'm looking to make friends with some english speakers, although I am taking up Norweigian classes soon. Get in touch if your interested
clarebear Skrevet 21. august 2008 #11 Skrevet 21. august 2008 Hi, My names Clare, FROM GLASGOW, I have a 20mth year old boy and an NZ partner. I live just outside Olso and I'm looking to make friends with some english speakers, although I am taking up Norweigian classes soon. Get in touch if your interested
clarebear Skrevet 21. august 2008 #12 Skrevet 21. august 2008 Hi, My names Clare, FROM GLASGOW, I have a 20mth year old boy and an NZ partner. I live just outside Olso and I'm looking to make friends with some english speakers, although I am taking up Norweigian classes soon. Get in touch if your interested
Gjøkeredet③ Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Noen i Kristiansandsområdet? Min samboer er fra Skottland, hadde vært morro å treffe noen i nærheten!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 22. september 2008 #15 Skrevet 22. september 2008 Babyboyb: Mona er det deg??
Gjøkeredet③ Skrevet 2. oktober 2008 #16 Skrevet 2. oktober 2008 Ja tenk det er det Susanne... Lille nysgjerrige svigerinne:o) Hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå