Gå til innhold

Bare jeg som ikke vil føde før termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil helst slippe å føde før termin jeg... vil få nyte masse bading før fødsel, etterpå blir det jo ingen bading pga renselsen så.. Jeg går helst til termin og gjerne litt over..men ettersom jordmødre og leger sier jeg føder før tiden så må jeg kanskje pakke bagen i fellesferien i tilfelle rottefelle da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gjerne ha litt før termin, så jeg hadde mulighet til å bade iløpet av sommeren jeg også.

Nå er jeg 9 dager over termin da, så jeg satser på litt bading i August.

Skrevet

Bare vent til august, er ikke sikkert du føler det samme da:). Jeg gledet meg masse til å gå hjemme før termin denne gangen, men det har ramla på masse småplager og nå vil jeg ha ut denne ungen!!! Er veldig spent på hvem som kommer ut også, gleder meg til å være tobarnsmamma:)

Skrevet

Jeg vil heller ikke føde før termin. Har termin om 4 dager, men håper jeg får etter den 22. juni. Da blir nemlig barnet født i sternetegnet krepsen :) Jeg har ikke bekkenplager lenger og er i tillegg forkjølet med bihulebetennelse. Så fødselen kan goooodt la vente på seg!

Jeg føler også at det kun er meg som ikke trenger å føde før termin...

Skrevet

Vil gjerne føde nå jeg - orker ikke tanken på å gå over termin!

Skrevet

Skal være på hytta helt til termin, så jeg vil helst ikke måtte haste til Lillehammer før termin, vil til Gjøvik, så derfor....

Skrevet

har også fått beskjed om at babyen mest sannsynlig kommer før termin. men jeg har heller ikke lyst å gå over tiden.

er ikke noe lei foreløpig, frisk og rask (hehe), men kan jo hende jeg skifter mening når jeg kommer så langt;)

Skrevet

Jeg vil også vente til termin. (18.august forresten). Jeg elsker også å bade og være ute i sola og sole meg og ikke minst leke og kose meg med førstemann på 3 1/2 år :o) Ser for meg at etter babyen kommer blir det vanskeligere å få dette til, ønsker virkelig å nyte siste "alene"-tid med lilleprinsessa og hun kan være virkelig god noen gang (særlig når vi kose oss i sommerværet),-men andre ganger er hun VIRKELIG vrang,- og jeg er redd for at sistnevnte kommer til å skje oftere når babyen kommer. (men nå valgte vi jo selv å få barn mens hun er i muligens den vanskeligste alderen i forhold til å gå fra enebarn til storesøster.....)

FØler meg også alene om å ønske fødsel PÅ termindato, og ikke før. Men er også forberedt på at juli og aigist kan bli laaaang, og at jeg plutselig en dag er drittlei av å gå gravid. Blir jo ikke lettere for hver dag som går akkurat :o) Lykke til

Skrevet

Nei!! Har ikke tid til det, vi får snekkere her snart som skal bygge om halve huset og nytt bad skal vi ha osv, osv!! De skulle vært her nå men ting drøyer vist litt. Har ikke termin før uti august men vi skal jo rekke ferien også!!

Skrevet

Hi hi..vi har termin på samme dato. Jeg vil føde så tidlig som moro og blåser i badinga.

Skrevet

Hehe.. til deg som mente jeg bare skulle vente til terminen nærmet seg så ville jeg være lei.. Jeg er egentlig temmelig lei nå sånn sett.. bekkenløsning med gangsperre, premature rier og masse vann og vondter i kroppen.. men allikevel vil jeg gå lengst mulig denne gangen.. nå er jo dette barn nr 2 på meg så jeg vet litt mer om hvordan tilværelsen etter fødselen blir.. sist så ville jeg bare ha ut babyen raskest mulig.. gikk en stund før jeg innså hvor mye tid jeg kastet bort i forkant av fødselen. Denne gangen vil jeg nyte tiden og feriere med gubben og storebror på litt over 2 år før lillebror kommer.

Skrevet

Jeg vil for all del ikke føde før termin! Har så mye jeg skal ordne først. For det første bor vi hos svigers fordi badet vårt blir pusset opp. Dette skulle egentlig vært gjort lenge før,men pga mye styr ble det ikke påbegynt før mye seinere en antatt. Dessuten kan man aldri stole på rørleggere!!!! Håper lillejenta melder sin ankomst til termin eller litt over for da er vi sikre på å ha kommet inn i huset igjen. Mangler også stellebord, men alt annet er i hus heldigvis :) 3 uker til termin i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...