Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Sitter her i sofan med datan på fanget...huset ser ikke ut...kopper og fat på benken..vaskemaskina må tømmes..klær på badet..må sette på ei maskin med klær og tømme tørketrommeln...rommet til gutten ser det ut som det har vert ei bombe der eller 2..vårt soverom ser f..ikke ut klær over alt..det flotte barnerommet til lille babyen er blitt et fiske/jakt rom etter gubben kom hjem fra fjellet..vell og merke på lørdag...jada..nei han har ikke ryddet opp etter den turen...lukter bål der inne...soveposer og dritt..uff..jeg er så sliten av den ryddinga...vondt i bekkenet.tung i magen,kynnere og blabla ...er det bare jeg som har det sånn..trenger noen oppmuntrende ord...åååå ikke minst vi må ha middag idag ååå..er så jævli middagslei...vet ikke hva jeg skal lage idag...måtte bare få det ut....
Fabelaktiv Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 oi.. send mannen en sms og be han ta med noe ferdiglaget hjem. micromat eller no bestillt eller noe som bare puttes i ovnen. si at du ikke orker noe som helst og press frem noen tårer og forklar hva som sliter deg ut.. kanskje samvittigheten hans får seg en REAL rundtur da?? lykke til
PintSizedDictator Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Vet hvordan du har det...men når du først får begynnt så går det som det suser:) Og tenk så deilig det blir etterpå å kunne sette seg ned å slippe å tenke mer på rotet:) Evt. så kan du ta for deg ett rom om gangen... Eg pleier å ta stue og kjøkken en dag, soverommene neste og så tar eg en hel dag med bare klesvask og sånn:) Og ja....få mannen din i sving også hvis du ikke liker å rydde alene. Eg hater å ha folk hengende rundt her når eg skal rydde, så storryddingen gjøres når alle andre e ute av huset hehe. Guns'n på full guffe og så setter eg i gang:)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jo ja ja uff uff,jada skal bynne nå....må det ...kanskje vi bestiller pizza idag..god ide...kanskje vi drar å spiser pizza...å så kommer vi hjem til ryddig hus...ja skal få den feite rompa mi opp nå...så innmari tungt...blææ..uansett takk får oppmuntrende ord...selv om det ikke hva noe...drit i å rydde huset...men takk=)=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå