Gå til innhold

Jøsses...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått strekkmerker jeg... hehe...

i overgangen fra rumpa til låret ute på sidene. 2 på hver side... De var nå i grunnen litt søte de =)

Da hadde ikke krem noen effekt, men det visste jeg jo egentlig fra før. Pytt sann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. strekkmerker ja... de har jeg nok av fra forrige svangerskap.. se på nicket mitt.. der ligger det bilder.. det første bildet er fra samme natt som jeg fødte mitt første barn... noen strekkmerker ja.. hihi.

Skrevet

Du kan bare male noen striper i ansiktet også,så blir du som ei søt lita indianerjente:-)

Håper du ikke sløsa bort så mange kroner på krem,tror bare det er tull og fanteri!

Skrevet

se der var det et par ja =)

Lurer på om jeg får flere... er vel ingenting jeg kan gjøre fra eller til, så gidder ikke stresse. hehe... men krem er jo nice likevel. Lukter godt å greier..

Skrevet

hehe.. gjorde ikke det. Kremen jeg bruker er god den alså, men den fungerer ikke mot strekkmerker....den heller....

Skrevet

hehe nei jeg har ingen tro på kremer.. det sies at det er et hormon i kroppen som gjør at noen får strekmerker og andre ikke..

men som du sier så er det deilig etter en varm dusj å smøre seg inn med en god krem.. bare ikke bruk formuer på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...