Gå til innhold

Drikker dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

melk som har gått ut på dato?

Hvis ikke bruker dere den i pannekakerøre da fex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope... den går rett i dass... Eller i vasken viss det ikke er så lenge siden den har gått ut...hehehe...

Skrevet

Jepp, vi gjør det. Om det står en uåpnet kartong som har gått ut på dato bruker jeg den i gjærbakst =)

Skrevet

sure pannekaker???? Usch nei,sur melk går rett i søpla her! Vi drikker uansett ikke melk,så kjøper kun inn om det skal brukes til noe spesielt.

Nå på sommern holder visst melka seg dårligere har jeg hørt,tror den blir lettere sur....

Skrevet

Nei, drikker ikke melk som har gått ut på dato. Vet mange bruker den i vaffel/pannekakerøre, og det skal visst gå greit.

Skrevet

Så lenge melka ikke er sur, vel å merke =)

Skrevet

Sur melk ville jeg ikke brukt nei... men melk som har gått ut på dato trenger absolutt ikke være sur da.. hallo? Men drikke den det kan jeg ikke - vafler, pannekaker, baking javvist

Skrevet

Eg drikker den lett, så lenge den ikke har skilt seg og lukter rart;) Holdbarhetsdatoen e jo bare en best før dato....betyr ikke at melken surner på dagen:P

Og surmelkspannekaker e kjempegodt det....eller surmelkslapper:) nam nam

Skrevet

Nå er det jo faktisk ikke nødvendigvis slik at melken er sur selv om den har gått ut på dato - så hvis den ikke er sur, så bruker jeg den.

Skrevet

Hvis den ikke er sur, så bruker jeg den til matlaging. Klarer personlig ikke å drikke melk som har mindre enn 2 dager igjen til 'best før' datoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...