Gå til innhold

doffine..leste noe om en episode meds kylling..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hej doffine......

leste i et innlegg der flere kommenterte at de aldrig kom til og glemme en episode du fortalte om kylling.

blev veldig nysgjerrig.

har du mulighet og gjenta den?? hvis du gidder da.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihiii.... denne hitsorien går aldri i glemmeboka:-)) hehe.. Og i tilfelle en idiot skal henge meg ut på krangle for dette... Jeg ler så jeg griner av hele episoden. Kan en ikke le av sine store tabber og se humor på ting som dette i ettertid. Da er en egentlig blottet for selvironi:-))

Jeg bodde på frogner i 6 år, flytta i fjor. Bodde da i kjente gabelsgate, og hadde hatt omgangssyken. Etter et par 3 dager følte jeg meg frisk og følte for en tur ut. Jeg var sulten og hadde lyst på noe godt, og ikke minst frisk luft.

Jeg vandret da nedover frognerveien mot ica. Går inn i butikken, plukker med meg frukt og diverse annet.. Så kommer jeg til ferskvaren, der har de nygrillede kyllinger:-)) Men min sultne mage så måtte jeg ha dette.. Det luktet himmelsk.

Steller meg i kø, og kjenner at jeg har en liten promp ytterst i tarmen. Når min tur kommer, så slipper jeg denne "gassen" og ber om "to, kylling takk"... og jeg driter da i buksa.. Var ikke noe promp der nei.. Var nok litt mer konsistens enn det... Jeg forter meg mot kassene, og står i kø, med bajs i buksa. For jeg måtte jo betale når jeg hadde plukket med meg kylling. Endelig er jeg gjennom køen og kassen og ser jo at bakeriet de har etter kassene, har ferske rundstykker:-)) Plukker med meg et par av de og løper hjem til dusjen så fort jeg kan... hehehe...

Skrevet

Ler så tårene triller ;-))))))) hihihihihiiii.....

Skrevet

Herregud så morsomt .for oss lesere.he he

kan ikke tro at du likevel stoppet ffor å kjøpe r.stk..

" du e ikke go". he he

Skrevet

hi hi hi hi hi hi

driiiiitbra

Skrevet

pfffffhahahahahhahhahahahahahahahahhahahahaaaaa..... *pust inn* aaaaaahahahahahahahahahahahahahahahhaaaaa...ehehehehehee.... Herreguuud!!!! Går me veet'n a ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...