Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Har sett at man skal være forsiktig med oppvarming av den lille i magen... Men nå som det er (eller iallefall har vært) skikkelig fint og varmt, soler dere magen deres? Og hvor lenge soler dere den i slengen i såfall? :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg soler magen min. Bruker solkrem, men det ville jeg gjort ellers også. Tror det kan være lurt å bruke litt høyere faktor enn ellers. Man kan være utsatt for pigmentflekker, når man er gravid.
gravid med ass,befruk Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg bruker høyerere faktor på magen og kjenner etter så ike magen blir for varm, da legger jeg et håndkle eller noe over
Lille, bolla & mamma Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Første dagen med skikkelig sol solte jeg meg så mye at jeg faktisk ble solbrent på magen.. har aldri pleid å bli brent før, men det er vel sånt som følger graviditeten, pluss at jeg ikke hadde sola meg noe særlig før det heller da.. Dagene etter tok jeg et sjal over magen for å slippe å bli mer brent. For å ikke bli overopphetet er det nok viktigst å bade/avkjøle seg ofte og drikke mye vann. Magen har vel ca samme temperatur som resten av kroppen din, så hvis du føler deg veldig varm så er vel magen (og baby) også det?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Takk for svar Jeg soler den litt jeg også, det er jo så fint når den blir fin og brun Hilsen HI :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 heia. jeg var hos jordmor igår å spurte henne om det. hun sa man kunne godt sole magen men ikke så kjempe kenge av gangen for det er jo ikke så "langt inn" til fostervannet og hvis det ble for varmt ville ikke babyen trives. men jeg merker når jeg soler meg sparker den som bare det for det blir sikkert for lyst:) jeg soler meg men passer på å drikke masse å ta hyppige pauser for å unngå overoppheting...
"husmor"med lille Nora Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 eg spørt JM om dette og hun sa eg godt kunne sole magen, men at eg dekket den til av og til, pga varmen og det kunne blir veldig sterkt lys på den lille. så la over et handkle eller en t-skjorte av og til:) og måtte smøre den godt siden magen stikker ut så er det lett for den blir solbrendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå