Jente89 ♥ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Er det noen som har en liste over hva man trenger osv til barnehagestart?
Fire småtroll Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Har ingen liste, men det er ikke så mye du trenger i august. -En sekk -Regntøy og støvler -Skift fra innerst til ytterst -En pk bleier -Matboks Ellers fyller du på utover høsten med strømpebukse, lue, dress, votter osv..
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Har vel ikke ei liste, menkan godt skrive ned noe til deg ut fra erfaring. matboks og drikkeflaske (om hun må ha med mat) innesko støvler vintersko/joggesko to av hver av alt innetøy til skift bleier (om hun bruker det) vogn med alt soveutstyr (om hun skal sove ute i bhg) regntøy vinterdress/parkdress ull eller fleece klær til vintern votter og ullsokker til vintern lue/solhatt noen bhg må du ha med kuldekrem/solkrem selv
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 har begynt å tenke på dette jeg og... Her er min foreløpige liste; -Sovevogn -Pose i den til vinteren -matboks -termos -navnelapper til å sette på tøy og utstyr -vår/høstdress -vinterdress -regntøy -joggesko,langstøvler,vintersko -tøfler/sandaler til innebruk -diverse klær til å ha liggende der Tar gjerne imot flere forslag jeg og...stoppet opp her..får vel et skriv etterhvert og,men greit å begynne i god tid
Jente89 ♥ Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Ja er nokk en fordel å merke klærne ja Kansje jeg skulle ta meg en tlf til barnehagen å høre om man skal ha med mat eller om man får mat der
rosa og en blå Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 *En sekk *Gode utesko -joggesko, -goretex støelettar, -støvler, -ute sandaler. *Inne sandaler (tøfler) kan hun ikke å gå so er det beste sklisokker. *2bodyer *Strømpebukse *Joggebukse og en Gensar (som skift) *Ullkleder (til kalde haustdager) *Fleece klær el strikka klær (til under regnkleda og til å sove i) *Luer *Votter *Ull lester (støvler og til å sove i) *Lette sommerklede *Lammeskinn *Pledd *En sove pose *Vogn *Regnklede *Utedress *Solkrem *Stelleprodukt (kuldekrem) *Bleier *Smokk\koseklut *?? det var det eg kom på ..puh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå