Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Sambo og Jeg har vert sammen i 11 år og hele livet hannes har han hatt en bestekompis..di gjorde alt ilag.så fikk kompisen seg dame..ho er helt skrudd..jeg og ho gikk ikke overens..men det er ikke før 1 år siden det sikkelig klikka mellom oss..ble sikkelig uvenner,å ho vet å lage kvalme og er veeeldi dyktig på det..men isåfall...dette gikk jo litt utover samboer og kompisen..jeg gidder jo ikke å dra dit på besøk lenger..men det må jo bare sambo gjøre..men han hater dama hannes så han har liksom holdt seg unna litt der etter den krangeln mellom meg og ho..så han har prøvd å få med kompisen på ting alena uten ho...men uansett det har ikke gått så bra...nå skal di gifte seg og sambo fikk tlf igår av forloveden til han..di skulle ha utdrikkningslag får han...Sambo stusset litt får han/vi har jo ikke fått invitasjon engang..men sambo hva bedt mente forloveren...Sambo ble jo sikkeliii gla for dette..så ringer tlf etter 5 min...nei han beklage veldi mye men han hva ikke bedt likevell...Han ble så lei seg og skuffa...di som ha vert venner siden di hva 3 år...Er ikke dette dårli gjort..hva ville dere gjort?ville dere snakka med kompisen?eller bare oversett det?Litt dumt kanskje å ta det opp nå..bare pga bryluppet?Jeg bryr meg ikke om jeg blir bedt eller ikke..men at sambo ikke blir bedt synes jeg er sikkeli dårliii gjort,det er jo garantert hun som står i spissen får dette.Er så dårli til å forklare så dere skjønner vell ingenting av dette...åå glemte å si at sambo er også gudfar til sønnen til kompisen....
Bambi på slankern Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Synes det høres litt rart ut... men desverre så har jeg selv vert borti lignende situasjoner her hjemme... to stk er bestevenner, så finner den ene seg en partner, og ALT blir snudd helt på hodet.... Mange vennskap som desverre slutter på denne måten... Håper likevel det kansje ordner seg for dere, og at sambo din kan få lov å beholde kompisen sin gjennom så mange år til tross for at det virker som om kompisen blir styrt av sin kjære.... Har ingen råd og gi...... Lykke til uansett utfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå