Audacious Angel Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jeg spurte på bekkenløsnings forumet, men der er det jo ingen.... Er det noen som har erfaring med bekkenbelte? Og hvor mye koster det ca?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Bekkenbelte var helt suverent for min del! Helt til magen seg så langt ned at beltet ikke ble værende på plass... Jeg har lånt det jeg har, men synes å huske at det sto på et oppslag hos jm at et kostet ca 400,- Hvis du kjenner noen som har et å låne deg, prøv først, og så evt kjøp. For meg var det virkelig bra! Lykke til!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg elsker mitt bekkenbelte. fikk prøve det hos fysioterapauten først. kjøpte det hos de.mener de ligger på mellom 400 og 600kr
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hvor stort er dette beltet? Viser det når det er på?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Synes det hjelper å bruke bekkenbelte når jeg går mye. Det gir bedre støtt, og jeg får ikke så vondt etterpå. Mitt kostet 260 kr hos fysioterapaut.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Tror mitt er rundt 9 -10cm bredt. Vises ikke, om du har noe klær over, og som går litt nedover rumpa Beltet mitt er lyseblått, og ser ikke spes. lekkert ut hehe.
Audacious Angel Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Går det ann å ha det under bukse og?? Det er jo sommer, og varmt. Har jo ikke så lange og store overdeler på om dagen.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 er det ikke noen som vil selge sine brukte bekkenbelter da??
Audacious Angel Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 Ja det tenkte jeg ikke på... Er det en størrelse på de? Jeg kjøpr gjerne om noen har å selge!!!!
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Den jeg har er kun en str. Den er elastisk og festes med borrelås, sånn at man kan stramme den. Er temmelig lang. Kan brukes under bukse, men jeg synes det blir litt ekkelt fordi mitt belte er gummiert på innsiden (mot kroppen). Og suger seg liksom fast, dessuten synes jeg borrelåsen gnager, når jeg har den direkte mot huden. Dere kan jo prøve å legge ut en tråd på småtroll 0-1 år, kanskje noen har brukte belter der!? Man bør absolutt få fysioterapaut e.l til å vise hvordan og når dere skal bruke beltet. For setter man det på feil, kan det gjøre vondt verre.
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg bruker bekkenbelte på jobb. Jobber som fysioterapeut, og det hjelper spesielt ved løft og tunge tak. Noen burde funnet en bedre patent, for det er ganske upraktisk i forhold til klær og lignende. Ubehagelig å ha inntil kroppen, og det skal være så lagt ned at det kommer i konflikt med buksen mellom bena. Til skjørt er det bedre, men klistrer seg til kroppen. Uansett; for de med store plager er det vel verdt det. Og for meg med småsmå plager, er det forebyggende og behagelig da det fjerner følelsen av å "falle sammen i bekkenet". Spesielt ved turgåing, handling, jobb osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå