Gå til innhold

Bekkenbelte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte på bekkenløsnings forumet, men der er det jo ingen....

Er det noen som har erfaring med bekkenbelte? Og hvor mye koster det ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenbelte var helt suverent for min del! Helt til magen seg så langt ned at beltet ikke ble værende på plass... Jeg har lånt det jeg har, men synes å huske at det sto på et oppslag hos jm at et kostet ca 400,- Hvis du kjenner noen som har et å låne deg, prøv først, og så evt kjøp. For meg var det virkelig bra! Lykke til! :)

Skrevet

jeg elsker mitt bekkenbelte. fikk prøve det hos fysioterapauten først. kjøpte det hos de.mener de ligger på mellom 400 og 600kr

Skrevet

Hvor stort er dette beltet? Viser det når det er på?

Skrevet

Synes det hjelper å bruke bekkenbelte når jeg går mye. Det gir bedre støtt, og jeg får ikke så vondt etterpå. Mitt kostet 260 kr hos fysioterapaut.

Skrevet

Tror mitt er rundt 9 -10cm bredt. Vises ikke, om du har noe klær over, og som går litt nedover rumpa ;) Beltet mitt er lyseblått, og ser ikke spes. lekkert ut hehe.

Skrevet

Går det ann å ha det under bukse og?? Det er jo sommer, og varmt.

Har jo ikke så lange og store overdeler på om dagen.

Skrevet

er det ikke noen som vil selge sine brukte bekkenbelter da??

Skrevet

Ja det tenkte jeg ikke på... Er det en størrelse på de? Jeg kjøpr gjerne om noen har å selge!!!!

Skrevet

Den jeg har er kun en str. Den er elastisk og festes med borrelås, sånn at man kan stramme den. Er temmelig lang.

Kan brukes under bukse, men jeg synes det blir litt ekkelt fordi mitt belte er gummiert på innsiden (mot kroppen). Og suger seg liksom fast, dessuten synes jeg borrelåsen gnager, når jeg har den direkte mot huden.

Dere kan jo prøve å legge ut en tråd på småtroll 0-1 år, kanskje noen har brukte belter der!?

Man bør absolutt få fysioterapaut e.l til å vise hvordan og når dere skal bruke beltet. For setter man det på feil, kan det gjøre vondt verre.

Skrevet

Jeg bruker bekkenbelte på jobb. Jobber som fysioterapeut, og det hjelper spesielt ved løft og tunge tak. Noen burde funnet en bedre patent, for det er ganske upraktisk i forhold til klær og lignende. Ubehagelig å ha inntil kroppen, og det skal være så lagt ned at det kommer i konflikt med buksen mellom bena. Til skjørt er det bedre, men klistrer seg til kroppen. Uansett; for de med store plager er det vel verdt det. Og for meg med småsmå plager, er det forebyggende og behagelig da det fjerner følelsen av å "falle sammen i bekkenet". Spesielt ved turgåing, handling, jobb osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...