Gå til innhold

Ville dere stolt på kjønn etter 3 ul`er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite jente på 3 ul`er nå....først på den ordinære i uke 17+6 - jm sa at det var helt umulig at det var en gutt før hun viste oss kjønnsleppene. Så det jo selv også - to hvite streker mellom bena på babyen. Hun viste oss babyen mellom bena fra flere ulike vinkler - bla fra baken og opp.

Andre gangen var hos samme jm i uke 28+6 - hun viste oss også da kjønnsleppene og var fremdeles like sikker på jente.

Tredje gangen var på 3d-ul på Majorstuaklinikken i uke 29+2. Så kjønnet bare i 2d - men legen sa at det var lettest å se det i 2d- Da lå hun med hodet ned og rumpa opp og bena trukket opp mot hodet, så vi fikk godt innsyn, he he - så da tydelig denne "kaffebønnen" alle snakker om....to hvite steker ytterts og en svakere i midten.

Var på en ul med Tobias - i uke 20. Da så vi jo en tissefant og testiklene, og da var jeg aldri i tvil om at vi kom til å få en gutt. Denne babyen ser ikke sånn ut mellom bena, for å si det sånn....men likevel så blir jeg sånn i stuss av og til....sikkert fordi jeg leser om så mange her inne (og på dib) som har fått vite at de får jente og ut kommer en gutt. En lillebror er mer enn velkommen, til og med navnet har vi klart....men ingenting annet....har gitt vekk alle babyklærne etter Tobias og har fått overta jenteklær fra en venninne....har jo kjøpt litt også som jeg vil begynne å vaske snart.

Hva tror dere - skal jeg legge tvilen til side og stole på at det er en jente i magen min - eller skal jeg legge vekk jenteklærne og bare vaske det som er helt kjønnsnøytralt....? (som ikke er så mye;o)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg ville stolt 100% på det etter 3 ul ja.. da er det liksom ikke noen tvil lengre.. og kaffebønna har ikke gutta anntydning til..

Jeg har gutt fra før og der var det aldri noen tvil.. venter gutt nå også og vi så tissefanten før jordmor så vi er 110% sikre denne gangen også.. kommer det jente så har hun noen merkelige saker mellom beina.. hehe.

(ps: tigergutten i magen min skal hete Tobias.. hehe måtte jo bare si det)

Skrevet

HI: stol på at de har rett;)

siden du har vært på 3 ul`er så hadde iallefall JEG vært veldig sikker.

Skrevet

vi har fått bekreftet gutt to ganger nå. først på vanlig og så på 3d. det var ikke vanskelig å se hva det var vi så:) så vi stoler på dette og har kjøpt masse blått og funnet gutte navn. innreda barne rom til gutt har vi også. når vi var på 3d så spurte jeg om det var 100% sikkert og da sa han at hvis det ble en jente ville hun nok ha sett litt rar ut:) så klart har tvilen slått meg også men men. blir det jente så er det bare og begynne shoppingen og malingen på nytt. hadde stolt på det hadde jeg vært deg:):):):)

Skrevet

He, he - nyyyydelig navn må jeg si;o)))))

Skrevet

Ja, jeg får vel stole på det - de var jo veldig sikre hver gang. Får komme i gang å vaske noen klær etterhvert tenker jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...