Gå til innhold

Baby Einstein var genialt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ikke dum* ;)

Det er en dvd-serie for små barn, og de var så fine!!

Fant det på lekebutikken på nesttunsenteret:-o

De hadde bare en som var fra ni mnd, og de andre var fra ett år. Kjøpte den fra ni mnd og den er om vann. Er både ekte bilder, barn som leker og masse annet. Og fiiin musikk. Og gjett hvem som ligger og storkoser seg nå da??? Knøttet som er den mest utålmodige i hele verden!!!

Tror de har en nettside også.

Vent da..

Skrevet

mm, de er fine. Kjøpte en til lille når hun var lita og hun synes musikken var fin. Bildene var det ikke så nøye med. :) Nå digger hun Little Einsteins på Disney Playhouse, og jeg mistenker at det er mest for musikken sin del. :)

Skrevet

Ja, datteren min på 3,5 år digger også Little Einsteins:) De er koselige:) Men Mikkes Klubbhus er likevel favoritten, hehe;) Hun er hekta:-o

Skrevet

He he, her underholdes jo hele familien av storebrors uendelige Teletubbier... :-/

Skrevet

Hehe de er jo såååå artige;)

Du skulle sett Lucas her, ligger og maser og lager billyder og spreller med både bein og armer, helt vill:)

Kan si det sånn at det var deilig å slappe av litt, og ikke måtte holde han i hvert eneste sekund for å unngå hyling:-/

*brelebaby*

Skrevet

Artig da! Kanskje jeg får kjøpe en sånn ;-)

Nå sover faktisk begge trolla!?! Jeg nyter stillheten og litt kaffi... Spørs om han ikke bare må være hjemme hele uken. Er ikke helt god enda altså :-(

Tålmodigheten min strekkes litt lenger for hver dag - he he...

Skrevet

Hønemamsen;)

Begge to sover altså?? Da må du forte deg å nyte skiiiiikkelig, for snart er det spetakkel i heimen igjen;)

Jeg har hørt det har vært snakk om de filmene her inne, så når jeg så dem der tenkte jeg at jeg bare måtte prøve. Og det var søren meg lurt altså! :)

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmmm :-s

Skrevet

Hehe. Jaaah, MIKKES KLUBBHUS.. Lille sin favoritt også. *ler* Tror jeg kan alle tidene det går på Disney Playhouse..også på nrk på mandager tror jeg. hehe.

Skrevet

Argh, den der sangen "Tipp, topp tipp, toppetitopp..." må være den mest irriterende å få på hjernen ;-))

Skrevet

Haha. Ja.. Duuuuu GLUUUUUGGEN!!! *fnis*

..men jeg har enda en av melodiene i Little Einsteins på hjerne. Er evigheter siden jeg så den episoden der romskipet ikke fikk sove så de måtte ut å telle planeter... ARGH!!

Skrevet

Aaarrrrgggg din tullebukk, der fløy den RETT inn da......:-s

Adine reiser seg opp og danser som en galen og vrikker i vei når den kommer, hehe;) Og så den der "ding dang dingedingdag, rare ord vi synger når vi dansseeeeeer".........;)

Herlige sanger på den kanalen..meg og R satt her en dag og sang alle sammen, hehe;)

Pocoyo er jo genial da, Pato er knalltøff:-p

Skrevet

Jojo's sirkus synes ikke Lille er noe morsomt.. Vet ikke hvorfor. Kanksje hun er redd klovner? hehe. hun synes ikke klovnene på sirkus var noe morsomt når vi var der heller.

Men Stanley er gøy da.. :)

Skrevet

Hahaha jeg tror jeg dauer, heheheheh;)

Musketing, musketang muskefikseeee!!!

Hahaha!!

Skrevet

Og Dora... Jeg er så lei dora, men lille er helt med og sier: nyseslangeelv, blåsetoppen og leeeekeplass 1000 ganger når de skal memorere turen. HAHA. Rappo ikke rappe, rappo ikke rappe. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...