Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 snuppa blir 3 til høsten, men sover fortsatt 2 timer på formiddagen, noen ganger mindre.. Var på stranda på søndag med mamma, og hun begynte og bli rimelig grinete og trøtt. Sovna nesten når hun satt i fanget mitt. Mamma mente at jeg måtte slutte og la henne sove på dagen nå, men når hun var våken hele lørdagen uten og sove, så var hun jo et levende mareritt på ettermiddagen... Jeg føler at hun slutter selv når hun ikke trenger den søvnen mer? Eller tar jeg helt feil? Hun er utrolig aktiv hele dagen, og skulle jeg hatt samme aktivitetsnivå så ville jeg sovet en uke etterpå....
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Er hun vanskelig å legge på kvelden da? Hvis ikke hun er det syns ikke jeg du trenger å kutte den ut. Min gutt er 2,5 år og sover innimellom. Men aldri mer enn en time. Da blir han helt håpløs på kvelden...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Neida, ikke noe problem og legge henne. Hun sover som regel i 12 tida, så hun får rast fra seg mange timer før det er sengetid )
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Nei, da ser jeg ikke problemet... De trenger jo søvn når de er så aktive. Min sover aldri etter kl 14 i hvertfall.
Fire småtroll Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Min eldste sov om dagen til han var 3,5år, mens mellomste sluttet da han var 2,5år. Det er ganske stor forskjell på søvnbehovet til barn, begge mine måtte slutte da klokka ble både ni og halv ti uten at de sovnet om kvelden.. Det ble et par litt slitsomme uker da vi sluttet, men de vente seg ganske fort til det nye søvnmønsteret og sovnet i sju-halv åtte tiden om kvelden igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå