Gå til innhold

Gave til dagmamma siste dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er siste dagen for snuppa hos dagmamma i dag.

Er det vanlig å kjøpe noe da kanskje?

Noen tips? Sånn bortsett fra blomster...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva men en kurv med noen velværeprodukter i?

Jeg fikk blomster da:) Men jenta som ga de var så stolt av de blomstene at det var den beste gaven:)

Skrevet

Ja, det er jo en koselig ide` det,kanskje jeg får ut å shoppe litt da.

Noen flere med tips?

Skrevet

Da frøkena slutta hos dagmammaen sin kjøpte jeg en fin fruktskål til henne. Sammen med skåla fikk hun et hjemmelaga kort med to bilder av frøkena. Ett bilde av henne da hun begynte hos dagmammen og ett bilde av henne slik hun var da hun slutta hos dagmammen. Var moro å se hvor mye hun hadde vokst og forandret seg på denne tiden (var vel omtrent 1,5 år det var snakk om).

Skrevet

Har pleid å kjøpe litt dyr sjokolade, sånn "hjemmelaget" dyr konfekt over disk og en flaske vin vi. Må jo være noe som kan nytes synes jeg. Vi har også kjøpt gavepakning fra Body shop, begge deler har blitt veldig godt mottatt, sammen med et kort med bilde av ungene på da, dagmammaen har en korktavle full av sånne bilder som hun byttet ut etterhvert som det kommer nye julekort og andre hilsninger..

Skrevet

vi kjøpte to roser og ett gavekort på plantasjen... der har de litt av hvert :) Men vi hadde ei eldre dame vi kjente til dagmamma i 3 mndr da.... Spørs vel litt på dama å lissom? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...