Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig søkte dere fødeplass dere som er fra Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg søkte da jeg var på helsestasjonen i uke 5 / 6. de ville ha meg inn så fort som mulig siden det blir fort fullt, så jeg fikk på ullevål hvertfalll =)

Skrevet

Var ca 6 uker på vei. Søkte selv direkte til Rikshospitalet, da de ofte får fullt først.

Skrevet

Eg søkte i veke 12 (fekk ikkje kontroll før) og då var det fullt på Ullevål, så eg skal til Bærum (forhåpentlegvis i DAG!!!)

Skrevet

Jeg søkte rundt uke 12... da fikk jeg avslag på Ullevål. Søkte også på ABC, men der var det også fullt.

Skrevet

Jeg var til kontroll i uke 6 og han legen sa han skulle sende søknad til Ullevål. Men så byttet jeg lege, og nå vet jeg rett og slett ikke om jeg har søkt eller ei. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut av dette?

Skrevet

Ring dit han skulle søke og spør!

Du finner telefonnummer i under fødested i den orange menyen til venstre.

Skrevet

Jeg søkte i uke 13, men da var det fult i Oslo, så jeg skal til Bærum.

Fikk først plass på a-hus, men ville da heller føde på bærum, så søkte dit også og der hadde de plass til meg:)

Blir ikke så fort fult vanligvis, men siden jeg har termin i august så er det mindre plasser som er ledige. Det samme gjelder for de som har termin ved juletider

Skrevet

Jeg ringte opp nå og da hadde de faktisk mottatt papirer fra meg i dag.. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at jeg får plass. Han første legen jeg var hos ville ikke sende papirene før, for å se at jeg ikke mistet. Er akkurat ni uker i morgen, så håper det holder.

Skrevet

søkte når jeg var ca 6 uker på vei og fikk plass på første valget ullevål..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...