Gå til innhold

Planer for dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Trollmora var oppe før mange av oss sikkert tenkte tanken... med kakebaking. Det er vel sommeravslutninger over det ganske land.

Har dere andre noen planer for dagen?

Her er det så kaldt etter at den første sommeren trakk seg tilbake. Har ikke lyst til å gå ut. Dermed skal jeg til med det verste jeg vet - rydde rommet mitt!!! I alle fall inne i skapet mitt. Det er kanskje ikke så ille, men det er mange klær som jeg ikke kommer inn i. Det minner meg om en annen dårlig samvittighet jeg har, at jeg burde trent.

Med så mange barn bør kroppen være i form til å takle våkenetter både pga kommende tenner og tenåringer.. Trening og rydding her kommer jeg. I kveld skal jeg pleie min gode samvittighet i TV-stolen, etter en skoleavslutning vel og merke. Ha en kjempefin dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

planer og planer......skulle egentlig vært på møte med skolen ang jentene..men ser ut til at jeg blir hjemme.lille turbo er så forkjøla at det renner av han.å kombinert med sur,grinete,og slapp,så tror jeg ikke han bør bli med dit ;o) sitter selv med rennende nese.tålte ikke at sommervarmen forsvant...bikkjekaldt er det.

så min plan er vel å komme seg gjennom nok en dag uten briller.skulle vaska gulvet,men ser ikke noe.å ikke gidder jeg gå på fire for å vaske heller.=) skulle kjøpt meg førerhund...

tror jeg skal finne frem strikkinga jeg.sette meg ned å bare være lat.=0)

hørtes egentlig helt greit ut det =)

Skrevet

I dag skal jeg avreagere..

Har gått lang tur og må sørge for at familien blir mette i dag og. Mannen har stelt hjemme i to dager, og jeg lurer på om de har levd av luft og kjærlighet, for her var det ikke matbiten i huset.

Ellers skal jeg se Lost i kveld. Kanskje litt eller masse rødvin?

Skrevet

Jeg går for masse rødvin superdupermamma til bee:-) Du trenger litt avkobling nå. Kanskje mannen din og barna har spist ute eller vært på besøk.

Ser forresten det er stor forskjell på hva som blir handlet inn og hvor mye når det gjelder meg og Sofabonden. Han er nok mer økonomisk å sende i vei på matbutikken, men samtidig trenger en familie på sju ofte mer enn det han kommer hjem med. Men han er mye bedre enn meg til å kjøpe riktige bleier..

Du attpåklatt en gogutt, kaller deg det selv om det står et annet nick nå, har du tenkt på å få en førerhund som kan gjøre litt husarbeid? Tanken er i grunnen genial. Den kan både rydde og vakse for deg. Dersom noen vet om slike hunder er jeg veldig interessert.

Må forresten si at vårt nye sorter system fra IKEA med plastbaljer/korger har fungert til nå, en liten uke:-) Veldig lite tøy som flyter. Verre med andre ting, så det er mulig jeg må på IKEA igjen for å få baljer i alle kategorier til all slags rot, hehe.

Skrevet

er vel attpåklatt om jeg har pynta litt på nicket vel =)))

den bikkja mi,den er elendig til å gjøre husarbeid den.....har også latt "stillingen" stå på msn,men ingen meldte seg....men tro om den eldste bikkja kan læres opp,selv om han er 40år?? hehe...voff ;o)

ikea ja.da må jeg heeeelt til trondheim.alt for langt =) men,jeg har kasta alt av leker i en gilde kjøttkasse,hehe =0) å den er under senga til ungene,så det er bare å fylle opp med små mellomrom..

tøy ja...fungerte ikke det.jeg vaska,la sammen i stabler,og ga ordre...inn i skapene med det.vell,jeg fulgte ivertfall ordren,men ikke di andre,hehe.

nå er jeg jo egentlig nesten blind her.må veldig nært for å se i det hele tatt.så hvis jeg sitter sånn helt vanlig,så er det ikke noe annet å se enn et pent og rent hus =) trenger ikke vaske da vel?? hehe

Skrevet

Her er det helgevask, inneimellom litt dibbing! Pga sommeren som kom brått på oss, har det vore dårlig med innejobbing siste tiden, ergo har vi litt å ta igjen. Men det jeg ikke får tatt i dag, får jeg ta en annen dag. Det stikker ikke av , det er ihvertfall sikkert. Alle sommeravslutninger er nå ferdig, kun et par fotbvallkamper igjen, og en basket kamp! Skal bli godt med ferie.....

Skrevet

Det er sant. Det blir lite innejobbing når det er fint ute. Vaska gulver her når kaldværet kom, og vaksevannet var skittent. Det var på tide. Men så blir det jo ekstra skittent når hagen og uterommet blir inkludert i resten av huset, og vi går ut og inn hele dagen.

Vi var på en fantastisk flott sommeravslutning i går i skogen. Heldigvis er det bare en igjen før ferien + en fotballkamp! Det blir jo en del avslutninger med x antall barn, he, he. Ha en strålende dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...