manonym Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Gutten min (4 måneder) nekter å sove lenger enn en halv time om gangen på dagen, og ofte bare to-tre slike lurer. Her en dag fikk jeg han ikke til å sove mer enn 1 time til sammen, og da var han umulig å legge på kvelden, overtrøtt som han var.... Er det noe jeg kan gjøre?? Eneste i vogna han har kunnet sove litt lenger, men gjør ikke det heller nå for tiden.. Kan det ha noe med tenner å gjøre?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Vi hadde det slik en periode da han lærte mye,4-5 mnd. var han da...Jeg startet med å legge han konsekvent etter at han hadde vært våken 2 timer,i vogna...Rugget han i søvn,eller jeg måtte ut å gå tur..Det funket,og etterhvert trengte jeg bare sette han ut.Han sov mye bedre ute..
manonym Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Okei, kanskje jeg skulle prøvd det jeg også.. Hvor lenge sov han om gangen da du begynte med det da?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Det varierte,noen ganger 30 min.,andre ganger 2,5 timer. Nå er han inne i en periode med 30 min.og kortere lurer igjen-hjelp!!Aner ikke hva jeg nå skal finne på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå