bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 skal på trygdekontoret i dag og få hjelp til å fylle ut søknaden. da er det litt greit å ha med alle papirer jeg trenger
Audacious Angel Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Ta med deg en terminbekreftelse som du får fra fastlegen eller jordmor og kopier av lønnslipper.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 oj, jeg har ikke fått noe terminbekreftelse. eneste jeg har er arket fra ul. og helsekortet. lønnslippene har jeg klare heldigvis.
Annie Bailey Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 helsekortet fungerer også som terminbekreftelse. Jeg har heller aldri fått noe annet. (men mange ønsker ikke å sende inn denne siden det står masse annen info på det arket som ikke NAV egentlig trenger)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 ok. da kan de få ta kopi av det. gjør ikke meg noe hva de ser og ikke ser. har ikke noe å skjule der. tusen takk for hjelpen, : )
Kastafiore Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Vet du hvor mange lønnsslipper de trenger å se?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 jeg begynte i ny jobb i september.er ringevikar så alle lønningene mine er forskjellige. tar med meg alle, så får de plukke ut de som de trenger.
Audacious Angel Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg og tok med meg mange lønnslipper jobber mye ekstra i tillegg til stillingsprosenten min. Terminbekreftelen må du spørre etter hos lege/jordmor. Vet ikke hvordan det er med helsekortet og kopi av dette.
Krøllefrøken Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Hmm.... jeg var på trygdekontoret i dag og hentet söknaden. Og da spurte jeg samtidig hva slags papirer de trengte i tillegg. Da fikk jeg til svar at de bare trengte et papir fra arbeidsgiver om inntekt og skatt osv... ?? ingen lönnsslipper..
4blågutteøyne Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Nei ingen lønnslipper.... Akkurat begynt å jobbe igjen etter perm...Har fått mine måndtlige utbetalinger uten å ha levert en eneste lønnslipp.. Som du over sier, det er noe arbeidsgiver skal fylle ut...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Arbeidsgiver skal fylle ut skjema for inntekt- og skatteopplysninger. Kan lastes ned fra NAV sine nettsider. Ingen lønnsslipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå