Gå til innhold

Ville dere stolt på kjønn etter 3 ul`er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått vite jente på 3 ul`er nå....først på den ordinære i uke 17+6 - jm sa at det var helt umulig at det var en gutt før hun viste oss kjønnsleppene. Så det jo selv også - to hvite streker mellom bena på babyen. Hun viste oss babyen mellom bena fra flere ulike vinkler - bla fra baken og opp.

Andre gangen var hos samme jm i uke 28+6 - hun viste oss også da kjønnsleppene og var fremdeles like sikker på jente.

Tredje gangen var på 3d-ul på Majorstuaklinikken i uke 29+2. Så kjønnet bare i 2d - men legen sa at det var lettest å se det i 2d- Da lå hun med hodet ned og rumpa opp og bena trukket opp mot hodet, så vi fikk godt innsyn, he he - så da tydelig denne "kaffebønnen" alle snakker om....to hvite steker ytterts og en svakere i midten.

Var på en ul med Tobias - i uke 20. Da så vi jo en tissefant og testiklene, og da var jeg aldri i tvil om at vi kom til å få en gutt. Denne babyen ser ikke sånn ut mellom bena, for å si det sånn....men likevel så blir jeg sånn i stuss av og til....sikkert fordi jeg leser om så mange her inne (og på bim) som har fått vite at de får jente og ut kommer en gutt. En lillebror er mer enn velkommen, til og med navnet har vi klart....men ingenting annet....har gitt vekk alle babyklærne etter Tobias og har fått overta jenteklær fra en venninne....har jo kjøpt litt også som jeg vil begynne å vaske snart.

Hva tror dere - skal jeg legge tvilen til side og stole på at det er en jente i magen min - eller skal jeg legge vekk jenteklærne og bare vaske det som er helt kjønnsnøytralt....? (som ikke er så mye;o)).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da hadde jeg stolt på ultralyden:-)

Vi fikk vite at det var jente andre gangen nå, og jordmor var sikker og viste oss kjønnsleppene. Så jeg gikk til innkjøp av rosa med en gang :-)

Men, det er nok ikke så ofte de tar feil. Men, det virker ofte, for man hører jo om de gangene. Men, tenk på så mange ultralyder det blir tatt da, og jeg tror nok at de har rett de fleste gangene.

Og i allefall nå du har tatt tre :-)

Skrevet

Takk for svar:o) Både jm og lege var jo helt sikre sa de....og det er jo sant som du sier, en hører vel stort sett om de få som har fått vite feil...;o)

Skrevet

Ja, vi stolte på det ihvertfall. Men husker de siste par ukene så begynte tvilen å komme, enn hvis de hadde tatt feil! Hadde jo kjøpt inn bare rosa! Men det ble jente ja. :o)

Skrevet

Ja, det er vel sånn her også...er jo ikke så lenge igjen og jeg vil begynne å gjøre ting klart...men så blir så usikker...alle jeg har snakket med dette om mener jeg er helt unødvendig stresset...og skjønner ikke at jeg tviler, men, men;o)

Skrevet

Har faktisk hørt om noen som har vært 3 ganger på 3D og fått vite alle gangene at de fikk jente, de ble rimelig sjokka når de fikk en gutt. ;o)

Skrevet

Huff, nei ikke si sånt, he he;o) Jeg lurer bare på hvordan det er mulig...hvordan kan de si det samme på 3 ul`er og så viser det seg å være feil...? Hva har de sett, liksom...?

Skrevet

Ja, ikke sant, hva har de egentlig sett!? Tror jeg hadde krevd erstatning fra de for alle de rosa babyklærne. Hehe... ;o)

Skrevet

Ja, alle sier jo bare at klærne kan byttes hvis det kommer ut en gutt...men ikke hvis jeg har vasket de....;o) Men hadde de vært på 3 3d-ul`er...? Stemmer sikkert da med det hun legen sa, at en ser kjønnet lettere på 2d enn 3d...

Skrevet

Ja, det var på 3D ultralyd, men regner med de viste kjønnet i 2D. Var samme klinikken som vi brukte og vi så det i 2D. Ja man vasker jo klærne og har de klar i skuffen til babyen kommer, så da er det ikke barebare å få byttet de. :o)

Skrevet

Jeg hadde stolt på 3d ultralyden! Og når den var i smavsar med de andre 2, så er det bare å vaskerosa såmye du orker!! :o) Jeg fikk vite jente på 3 ultralyder på sykehuset her i byen, av 3 ulike leger, men på 3d i oslo fikk jeg vite gutt, og jeg så selv at det var en gutt da, og jeg så ikke at han var jente på de andre 3, da så jeg ingenting.. Og jeg fikk gutt :o) Så han på majorstua hadde rett! Han sa han var så sikker at viss det kom ut ei jente skulle jeg ringe å få tilbake pengene mine ;o) Da er han rimelig sikker! :o)

Skrevet

En i desember 06 klubben var på drøssevis av UL'er + 3D - alle sa jente, men ut kom en gutt:):):). Ville beholdt lappene på, jeg......

Skrevet

Høres ut som det er trygt å stole på ultralyden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...