Gå til innhold

nå vet jeg hvem lilja70 er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lett å se hvem hun er på facebook. Hun er venn med en av klanen som er på Dib's krangleside gruppen. Så pass mye informasjon har du gitt S... Ser akkurat ut som jeg hadde forestilt meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva så......vet da hvem mange her inne er jeg også pga. tryne-boka og nett-by. Men jeg skriker ikke om det fordi. Blir da to forskjellige "verdner".

Skrevet

WOW! Du er tøff! Syns du skal sjekke Finn.no om det finnes ledige stillinger i secret service eller kanskje i FBI?

Skrevet

Og?? Hun har vel aldrig prøvd å være så veldig hemmelig heller da ;o))

Men enda en gang lurer jeg på hvem "Klanen" er??

Skrevet

Kan jeg bare registrere meg der og gå å se henne?

Skrevet

"Klanen" lurer jeg også på.........................

Skrevet

Herregud.... jævla kikkere. Spionerer dere på naboene også?

Skrevet

Faen så opptatt disse anonyme er av å finne ut av hvem folk er!? Trodde hele pointet med nick var å opprettholde en form for anonymitet under et annet navn. Så går det faen meg sport i å spolere nickene til folk!

Skrevet

Hm, jeg fikk plutselig en ide til ny fritidsbeskjeftigelse - jeg ligger genialt til i lendet for å bli tidenes nabokikker. Hvor mye koster en god kikkert?

Skrevet

Jeg også vet hvem lilja70 er! Det var ikke så vanskelig å finne det ut heller, bare å stille opp på spising og sosialisering i Bergen..

Skrevet

Og jeg vet hem du er KaMa. Nå ble du redd, tenker jeg...

Skrevet

Kjenner en lett form for angst bre seg fra hjerteroten og ut, men det hjelper litt på at jeg vet hvem du er også. Redd du og,så tenker jeg.

Skrevet

...noe underlig skjedde med også'en min...

Skrevet

Ja, har hatt nervøse rykninger i hele dag

Skrevet

Men det kan selvsagt også ha sammenheng med alkoholinntaket i går

Skrevet

Litt pussig at slike nervevrak klarer å sette pris på et sosialt liv..

Du vet ikke hvem klanen er, sånn siden du nå en gang er her..?

Skrevet

Aner ikke. Aner heller ikke om jeg er medlem av klanen. Er du?

Skrevet

Njaei.. Aner ikke. Hadde vært fint å vite det, om vi er det altså.

Jeg setter som regel pris på å vite hva jeg er medlem av.

Skrevet

Luten og jeg har opprettet klubben BMI (Bollemusintelligensiaen). Du kan sikkert få være med der, hvis du vil.

Skrevet

*skrive innmeldingsskjema'

Nådde den frem?

Skrevet

Jada, nå gjenstår bare å stille med tidenes beste vinho verde på første styremøte, samt la slasker som meg fortsette å bomme røyk, så er du automatisk inne! Alltid plass til en til i BMI!

Skrevet

Hehe.. Jeg leste vinhode..

Har alltid en røyk å bomme bort til likandes folk. Altså blir jeg omtrent aldri tom.

Vinho verde kjøpes inn sporenstreks.

Skrevet

Anonyme HI:

Jaha??? -Det tror jeg ikke før du har bevist det... -Make my day!

Dessuten så har jeg sterke mistanker til hvem du er også, frøken ordelingstabbe i egen person.

Skrevet

Tviler på at hun vet det. Hun bare tror det er deg. Kan jo likeså godt være meg. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...