Gå til innhold

Har barnet/barna deres noen koseting? Klut, bamse o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 17mnd skal kose med hodeputen sin, har den med seg i stuen for å sitte "fure", vil helst ha den med ut og, men der går grensa da, og hun skal ha på et spesielt putetrekk, har jeg på et annet så bare kaster hun den vekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår på 18 mnd. har en spesiell bamse som kosebamse, men den har han kun oppi senga når han skal sove.

Skrevet

Tobias har kosekluten sin - kosen - Er sånne tynne gaskluter/bleier som jeg har vasket mange ganger så de blir helt myke. De må han ha når han skal sove eller er trett og vil kose. Hadde samme type kos da jeg var liten;o)

Skrevet

jenten vår på 20 mnd har en koseklut som ho kun i sengen og i bilen.......bruker den når ho ska sove og smokk selvfølgelig, men kun i seng og bil

Skrevet

han har en bamse han koser og sutter på.. bruker den når han skal sove eller bare vil kose litt..

Skrevet

Snupp har smokken, og tinkyen som hun kaller den, men egentlig er det lala. Må ha begge to når hun skal sove. :o)

Skrevet

Kjenner ei på 2-3 år som har med seg et gammelt putetrekk overalt... Kaller den kosen sin.

Skrevet

Eldste har en spesiell bamse han alltid har når han sover. Vi kjøpte en ekstra for å ha i reserve, ettersom han var så glad i den, med det resultat at han vil ha med seg begge;) Så vi får nok kjøpe en til, så blir det ikke krise dersom en blir borte eller ødelagt. De er temmelig slitt allerede, ettersom de vaskes så ofte. Men han får kun ha de når han sover.

Yngstetulla har lagt sin elsk på en bamse med "trekkopp-musikk" i, hun er bare 4 mnd,men ligger og koser og stryker på den, og trykker den opp i ansiktet..:)

Skrevet

lillegutt har to grønne gaskluter og en kanin,,,klutene må være i sengen om natten, og m ut i vogna, kaninen ligger bare i sengen.

Skrevet

Alle våre tre gutter har hver sin "Boff", en liten kosehund som de har i senga når de skal sove. Kjempekos!:-)

Skrevet

Gutten min er 19 mnd og må han sin "Goodnight Teddy", en liten blå og myk bamse for å kunne sove. Blir helt krise når han ikke har den.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snuppa bruker smokk og sutteklut. Dissa gassklutene man får på Kid.. men hun trenger ikke en spesiell, heldigivs!! Så mamma får lov og vaske de, vi tar bare en ny :o)

Skrevet

Min gutt har en liten isbjørn. Den har han blitt utrolig glad i, vil vel helst ha den med seg overalt, men den ligger som regel i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...