Gå til innhold

Når sank magene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har ikke sunket ennå å jeg har 27 dager igjen:O/ håper bare babyen kan ta turen ut snart jeg....

Skrevet

så bildene nå,fine bilder..syns den har sunket jeg oxo:O)

Skrevet

Dette er sikkert et kjempeteit spørsmål, men.. åssen ser man at magen synker? Den har vært litt lavt nede lenge nå syns jeg. men hodet er ikke festet..

Skrevet

ettersom jeg har tatt bilder hele veien så ser man det godt på bildene.. men jeg merket det også for magen ble liksom tyngre.. er ikke sikkert hodet har festa seg her heller,men jeg tror kanskje han har snudd seg ned ihvertfall.

Med forrigemann lå han i tverrleie hele svangerskapert så dette er helt nytt for meg, hehe føler meg som førstegangs igjen, hehe.

Skrevet

I veke 37 kanskje, hugsar ikkje heilt, for den sank litt gradvis. Men dei to siste vekene har den vore langt nede og "heng" utover liksom :)

Skrevet

mener den sank rundt uke 37 sist.. men alt føles så anderedes denne gangen som han ikke ligger i tverrleie.

Skrevet

Ser ut sånn på bildet ja at magen har sunket. Et annet tegn er ofte større trykk på blæra som igjen fører til hyppigere dobesøk... ;-)

Hos meg begynte magen å synke allerede i uke 29. Ved uke 32 var hodet knapt festet.

Skrevet

ja dette med blæra tenkte jeg også over... for guuuuuuurimalla så ofte jeg flyr på do og det kjennes ut som om blæra sprenges.. og så er det en bitte liten skvett bare, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...