Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Erfaring og erfaring...prøvde en gang, besvimte og gikk ikke tilbake :0) Stripping derimot!Det gjorde susen :0)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg tok modningsakupunktur, og 12 timer senere gikk vannet mitt
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 fikk det på føden med førstemann jeg.. de begynte på termindatoen, fordi jeg alt da hadde 3 cm åpning... sterke kynnere, mye vann, protein i urinen og høyt blodtrykk.. så de ville ha ut babyen.. kom og fikk sånn behandling 3 ganger. først to dager etter hverandre, så en dag opphold og en ny bwhandling... og det var dritvondt å sette de nålene... så da nekta jeg mer.. det halp heller ikke på å få ut babyen.. hna kom av seg selv 10 dager over terminen.. kjenner ei annen som gikk til ei privat jordmor og fikk sånne i god til før terminen og likevel gikk nesten 2 uker over.. og det var med andremann..
Minesmå:)+en til! Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Modningsakupunktur skal i grunnen ikke hjelpe fødselen i gang, det ska gjøre at åpningsfasen går fortere. Ivertfal det mi jordmor fortalte meg. Og det virka på meg=) Gikk fra 1 til 7cm åpning på 2 timer. Men det virker kanskje anderledes på andre, at fødselen starter raskere. Lykke til
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 jeg fikk modningsaku i ukene før termin og hadde en fantastisk og grei fødsel uten smertelindring. hadde 6 cm da jeg kom inn på føden og 2.5 t senere var snuppa født. anbefaler det til alle gravide jeg kommer over
ormeynglet Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Jeg tok også modningsakupunktur i ukene før termin. Vel, riene startet på mandag ettermiddag, og bebisen kom på torsdag formiddag! Forbannet akupunkøren mange ganger på de dagene kan du si! I tillegg ble det sugekopp og komplikasjoner, så jeg vet ikke helt jeg... Kan sikkert virke for noen, men tror ikke jeg kaster bort pengene på det hvis det blir en neste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå